Večernji list i zagrebački KHL Medveščak pokrenuli su u sklopu novopokrenutog klupskog programa ''Be(ar) Creative'' zajednički projekt - kreativni natječaj s mladim dizajnerima.
Pozivaju se mladi dizajneri na oslikavanje Citroena C4 serije Medveščak. Sve što trebaju je oslikati Citroenovo vozilo s vizurom glave medvjeda iz klupskog logotipa ili nekim drugim vizualom koji je prepoznatljiv i veže se uz KHL Medveščak te poslati na becreative@medvescak.com.
Nagradni natječaj je otvoren od 26.10. do 25.11. kada se zaprimaju prijave. Svi prijavljeni radovi bit će predstavljeni na jednoj od Medveščakovih utakmica te na web-u Večernjeg lista, nakon čega počinje prvi krug glasanja koji traje do 15.12. U prvom krugu najbolji radovi se biraju na dva načina: bira ih stručni tročlani žiri te čitatelji Večernjeg lista i navijači KHL Medveščak putem SMS glasovanja.
U drugi krug ulazi 5 finalista s najviše glasova te se nastavalja SMS glasanje putem kojeg će se odabrati pobjednik natječaja.
Prihod ostvaren SMS glasovanjem namijenjen je financiranju humanitarne zaklade KHL Medveščak Zagreb.
Uvjeti natečaja:
Sve prijave pristigle nakon 25.11. 2012. smatra će se nevažećima.
Na natječaj se mogu prijaviti isključivo punoljetne osobe, sve pristigle prijave od strane maloljetnih osoba smatrat će se nevažećima.
Prijave se šalju u navedenom periodu na mail adresu becreative@medvescak.com.
U izradi rješenja/oslikavanja Citroena trebaju se koristiti prepoznatljivi vizuali koji se vežu uz KHL Medveščak Zagreb ili vizuru glave medvjeda iz klupskog logotipa. Vizuale za izradu možete preuzeti ovdje.
Sve što trebate napraviti je smisliti ideju, prenijeti je na «papir» i poslati nama.
Autora pobjedničkog rada čeka PR promocija u Večernjem listu i
i rad na projektu ljetna shema medvjeda!