Kolumna

Mediji lupaju po turizmu kao lijeni gazda po tovaru

Foto: Duško Jaramaz/PIXSELL
Mediji lupaju po turizmu kao lijeni gazda po tovaru
29.07.2013.
u 14:00
Nakon TV intervjua ministra turizma jasno je zašto mu premijer nije dao govoriti – jer nema što reći.
Pogledaj originalni članak

Na vrhuncu turističke sezone hrvatski mediji uvijek nanovo pokazuju svoju “kreativnost”. Pretvore se u loše statističare koji prebrojavaju automobile i noćenja, a oni lucidniji počnu se čuditi gužvama na cestama. Samilosno pitaju nekog iscrpljenog Čeha ili Nijemca kako se osjeća i tko je kriv za njegove paklene muke. Nitko se ne sjeti upitati tog istog Čeha ili Nijemca zašto putuje na more vikendom ako im toliko smeta gužva. Dolazak dosad najvećeg vala turista voditelj RTL-a Igor Bobić nazvao je desantom na Jadran. Nisam siguran da je to najbolja usporedba jer će se mnogi odmah prisjetiti desanta na Drvar i druga Tita.

Nešto titovsko u sebi pokazao je i Bobić koji se fino zavalio u klimatiziranom studiju i poredao tri svoje novinarke da se prže na paklenom suncu u Zagrebu, Splitu i Rijeci. Primijetio sam i jednu novost. Dosad su novinari uglavnom kimali glavom dok im je voditelj postavljao pitanja. U subotu su pak kimale i novinarke kojima nisu bila upućena pitanja. Nova TV i RTL “ekskluzivno” su uspjeli dobiti ministra turizma Darka Lorencina da komentira vrhunac sezone. Sve bi bilo u redu da ministar nije prošli tjedan dao intervjue gotovo svim tiskanim medijima.

Tek nakon njegovih televizijskih nastupa postalo mi je jasno zašto mu premijer Milanović nije dopustio da govori na presici na kojoj ga je predstavljao. Jednostavno zato što Lorencin nema bogznašto reći. Ali to ne znači da zato svaka medijska i politička šuša treba napadati naš turizam. Lupaju po njemu kao lijeni gazda po tovaru iako znaju da taj “tovar” jedini nešto radi i zarađuje.

Ključne riječi
Pogledajte na vecernji.hr

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.