Pod sloganom "dobro se dobrim vraća" od srijede, 1. kolovoza, počela je jedinstvena nekomercijalna i neprofitabilna bosanskohercegovačka akcija natjecanja za društveno odgovorna poduzeća godine - DOBRO8. Sva poduzeća registrirana u BiH mogu predati svoju aplikaciju u jednoj ili svim kategorijama: dobrotvorni marketing, korporativna filantropija i društveno odgovorne poslovne prakse.
Krajnji rok za predaju aplikacija je 15. listopada 2007., kada će Prvostupanjska stručna komisija odrediti devet finalista natjecanja, sukladno s administrativnim i specifičnim kriterijima te iznimne akcije. Vrhovna komisija će u prosincu odrediti pobjednike po kategorijama, kao i pobjednika natjecanja.
Pobjednik će dobiti simboličnu nagradu - Znak društveno odgovornog poduzeća 2008 godine - DOBRO8, koji može aplicirati tijekom sljedeće godine na svojim proizvodima i dokumentima, kao i stručno putovanje - upoznavanje s inozemnom kompanijom koja je primjer profitabilnog, ali i društveno odgovornog poslovanja. U BiH postoje mnoga poduzeća sa srcem, ali s obzirom na to da nemaju legislativnu podršku njihova društvena odgovornost nije strukturirana, već funkcionira od slučaja do slučaja.
Zato je organizator natjecanja Fondacija Mozaik, koju predvodi Zoran Puljić, u suradnji s partnerima, Udrugom građana INFOHOUSE i Agencijom CSRPLUS, pokrenuo natjecanje poduzeća radi promoviranja humanog poslovanja i kruga dobrote, aktivnosti, a ne profita poduzeća samog po sebi. Predsjedavajući Prvostupanjske komisije i Vrhovne komisije je veleposlanik Dimitris Kourkoulas, šef Izaslanstva Europske komisije u BiH.
Članovi komisija uvaženi su stručnjaci iz akademskog, vladinog, neprofitnog i sektora medija u BiH. Valja se nadati da će i javnost podržati tu akciju fondacije Mozaik, koja će pridonijeti promociji pozitivnih akcija te na taj način unaprijediti imidž i kvalitetu života u BiH.