Kroz tunele Sv. Rok i Mala Kapela od sutra u 10 sati vozači će voziti kroz obje cijevi. U svakoj će se cijevi u dva traka voziti u jednom smjeru.
Najviše 100 na sat
Povećana protočnost automobila kroz Sv. Rok i Malu Kapelu znači da je odzvonilo kilometarskim kolonama automobila ispred oba tunela u špici turističke sezone. Nove, lijeve cijevi tunela sagrađene su u travnju i puštene u promet, ali Hrvatske autoceste tada su za promet zatvorile stare cijevi kako bi signalizaciju u njima prilagodile jednosmjernom prometu. Ukupna je vrijednost radova obiju cijevi tunela 787,5 milijuna kuna bez PDV-a, a u nju je uključeno projektiranje, gradnja, opremanje, nadzor...
Vrijednost je svih četiriju cijevi 2,3 milijarde kuna bez PDV-a. Izvođač radova druge cijevi Sv. Roka bila je poslovna udruga koju čine Hidroelektra niskogradnja i Konstruktor-inženjering, a lijevu cijev Male Kapele gradili su Viadukt i Strabag AG. I u Sv. Roku i u Maloj Kapeli najveća je dopuštena brzina 100 kilometara na sat.
Druge cijevi počele su se graditi u rujnu 2007. godine upravo zbog prometnih zastoja u turističkoj sezoni (oba tunela nalaze se na Dalmatini, autocesti A1, koja je najvažniji turistički pravac u RH). Prema očekivanjima Hrvatskih autocesta, ovog će ljeta kroz Malu Kapelu proći oko 29.000, a kroz Sv. Rok 30.000 vozila. U HAC-u su se pohvalili da je sigurnosni i pogonski sustav u oba tunela među najmodernijim u Europi.
Bez opasnog okretanja
Tuneli su opremljeni sustavom za nadzor i upravljanje prometom koje se provodi 24 sata, komunikacijskim sustavom za SOS intervencije, u tunelima je omogućeno korištenje mobitela... Osim bolje protočnosti, jednosmjerni promet u tunelskim cijevima onemogućit će smrtonosne akrobacije vozača koji su se nerijetko usudili usred tunela polukružno okretati, neki su vozili u suprotnom smjeru...
U HAC-u kažu da je gradnja cijevi bio složen građevinski zadatak koji se odvijao pod prometom u desnoj tunelskoj cijevi.