NA TESTU

Nova generacija Hondinog Accorda

Foto: Foto: Ivan Cvetković
Nova generacija Hondinog Accorda
13.10.2008.
u 21:08
Pogledaj originalni članak

Nova Honda Accord jedan je od svježijih modela na tržištu. S obzirom da se očekuje da će oko 75 posto prodaje sačinjavati benzinci, testirali smo upravo takav model. Početni je motor i-VTEC obujma dvije litre, a dosad je bio poznat iz modela CR-V.

Nešto drugačija koncepcija motora dovela je do snage od 156 KS, ali te promjene su omogućile i manju potrošnju goriva te ispunjavanje strožih ekoloških normi o emisiji ispušnih plinova – Euro5. Uza sve se agregate, pa i ovaj, nudi odličan 6-stupanjski ručni mjenjač. Precizan je i kratkog hoda, pa naglašava sportski duh.

Žešća vožnja iziskuje i veći trošak goriva, a tu mislimo i na više od 10 litara, dok se s povećanom pažnjom može voziti i sa 8 litara. Tome pridonosi i indikator na instrumentnoj ploči koji savjetuje kada prebaciti u viši ili niži stupanj prijenosa.

Unutrašnjost je kvalitetno napravljena. Prema prijašnjoj generaciji, korišteni su kvalitetniji materijali, a snižena je i razina buke koja dopire do putnika, čime je povećana ugodnost putovanja. Prednja sjedala iznimno su udobna, a na stražnjoj klupi nema prigovora na raspoloživi prostor. Isti je slučaj i ako pogledamo u prtljažnik obujma 467 litara - 8 litara više nego dosad. Prema prijašnjem modelu, novi je Accord duži 8 cm, koliko je i širi, ali je istodobno niži 5 mm. Međuosovinski je razmak narastao za 3,5 cm.

Accord starta sa cijenom 189.900 kuna, a testni je primjerak bio najopremljeniji s početnim agregatom. Executive paket, među ostalim, podrazumijeva 17-colne alu naplatke, automatsku dvozonsku klimu, krovni otvor, grijanje prednjih sjedala, parking senzore, premium audiosustav, što povisuje cijenu na 239.900 kuna.

SIGURNOST GRAĐEVINA

Hrvatski građevinski inženjer: Zgrade izgrađene u ovom razdoblju su najkritičnije. Gradile su se bez adekvatnih projektnih obrada

"Zabrinjavajuće je da do ovog urušavanja nije došlo uslijed elementarne nepogode kao što smo imali potrese u Zagrebu i Petrinji niti obilnih oborina kao što je bio slučaj u Valenciji, Jablanici u BiH ili u Bologni. Nije bilo niti velikih oborina, snijega, niti jakog utjecaja vjetra ili temperature, a nadstrešnica se ipak urušila i izazvala veliku tragediju."

Ključne riječi
Pogledajte na vecernji.hr