Nova generacija Mazde3 ima ozbiljan zadatak - nastaviti uspješan niz.
Budući da je 2008. za Mazdu u Europi bila rekordna godina, te da je
dosadašnja “trojka” najprodavanija Mazda ikad (472.000 prodane od 2003.
u Europi, a 2,000.000 u svijetu), to neće biti lako. Prije nego što su
nam prošli tjedan u Lisabonu prepustili upravljač svog noviteta,
Japanci su objasnili zašto toliko vjeruju u novu “trojku”. Kao njezine
ključne vrijednosti ističu dinamičan dizajn, sofisticirane vozne
osobine te sigurnost i, u posljednje vrijeme sve popularniju, brigu za
okoliš.
U vožnji se Mazda3 zaista iskazala. Dorade na šasiji i karoseriji
dovele su do tihog okruženja, ali i do ugodne i udobne vožnje.
Automobil je 15 kilograma lakši od prethodne generacije. Na cesti je
poslušan i predvidljiv, na pritisak gasa i pomak upravljača reagira
trenutno. Ručica mjenjača sada je malo povišena, te bliže vozaču, što
također podiže ukupni dojam.
Novo lice “trojke” ujedno je novo lice Mazda obitelji. Cilj je
dominantne prednje rešetke da iz daljine bude jasno da je riječ o
Mazdi. Sportske crte nastavljaju se i u interijeru, gdje je očito i
podizanje kvalitete materijala i završne obrade na još višu razinu. Iz
Mazde time - osim boljim voznim osobinama, udobnošću i raskošnijom
opremom - objašnjavaju svoja stremljenja ka luksuznom segmentu,
konkretno prema kompaktima sa značkom BMW-a i Audija. Nama se taj plan
ipak čini preambicioznim, pa takvim smatramo i novo pozicioniranje
početnih izvedbi.
Naime, iz ponude je iščeznuo 1,4 model, koji je u Hrvatskoj dosad činio
glavninu prodaje. Početni je model sada 1,6-litreni benzinac, uz koji
se veže i (vjerojatna, ali još nepotvrđena) cijena od 135.000 kuna,
koliko bi nova Mazda3 trebala koštati kad u svibnju stigne u Hrvatsku.
U dobre vozne osobine, kvalitetu izrade, bogatu već serijsku opremu,
držanje vrijednosti,... nema sumnje, ali ipak s nestrpljenjem čekamo
prodajne akcije koje će početnu cijenu “trojke” približiti prosječnom
kupcu kompaktnog japanskog modela.
Nova Mazda 3 koketira s luksuznom klasom
VIDEO Novi sirijski vođa osramotio njemačku ministricu. Nijemci bijesni: 'S njim se rukovao, a s njom nije htio'
Njemački medij dodaje i da unutar muslimanske zajednice ne postoji jedinstvena regulacija koja bi se izričito odnosila na rukovanje između žena i muškaraca. Sam Kuran ne sadrži specifičan propis koji bi jasno uređivao ovu vrstu kontakta
FOTO Hrvatski svećenik napravio cjenik za vjernike. Podijelio ih po 'razredima': 'Oni s izvrsnim primanjima neka daju 100 eura'
Minimalni doprinos iznosi 30 eura godišnje, dok su iznosi za kućanstva s "dobrim" ili "izvrsnim primanjima" daleko veći
Javljanje Edija Škovrlja sa snježne A1 postalo viralno, a razlog je ovaj vozač u pozadini
Legendarni reporter otkrio je kakvo je stanje na odmorištu Zir, a u pozadini jedan vozač kamiona nije primijetio javljanje uživo.
Je li ovakva ambalaža put prema čišćoj budućnosti?
U svijetu koji se suočava s rastućim izazovima klimatskih promjena, briga o okolišu postala je ne samo odgovornost nego i ključni imperativ za tvrtke.
Stakleni stropovi i ljepljivi podovi: kako nevidljive prepreke koče napredak žena
Metafore poput "staklenog stropa", "ljepljivog poda" i "potrgane prečke" već su dugo prisutne u jeziku kada se govori o rodnoj neravnopravnosti u poslovnim strukturama.