Gledatelji sapunice "Ljubav u zaleđu" zasigurno su primijetili kako se
odijevaju njihovi omiljeni likovi iz svijeta nogometaša i
manekenki. Za garderobu i čitavi styling likova te HTV-ove sapunice
zadužena je Marija Cvitanović. Osim što je supruga poznatog
nogometaša Igora Cvitanović, Marija je i vlasnica beauty
salona, a rad na "Ljubavi u zaleđu" prvi joj je ovakav projekt.
Ovo mi je prvi rad na nečemu ovakvom i nisam ni slutila
koliko je to teško. Jako je bitna ekipa jer iza onoga
što vidite na malim ekranima stoji evidencija koja se
sastoji od knjiga i knjiga. Vrlo je važno da ne pogriješimo
i zadržimo kontinuitet, zamislite da jedan dan vidite Ogija u
košulji koju je jučer nosio neki drugi lik. Timski rad ovdje
je jako važan i bez njega nema dobrih rezultata.
Likovi prema karakteru
Kako nam je objasnila Marija svi likovi u seriji, napravljeni su
isključivo prema karakteru koji imaju u scenariju.
Nisam tražila neke uzore i nisam ih ni sa kim
poistovjećivala. Kada sam uzela scenarij u ruke dobila sam predodžbu
njihova karaktera i odmah sam znala kako bi oni trebali izgledati. U
glavi sam točno znala kako će njih dvojica izgledati. Ali nisam u tim
trenucima u prvi plan stavljala da su oni nogometaši, već
obični ljudi. Mogu reći da Ogi ima neke sličnosti s Davidom Beckhamom,
ali njegov se izgled ne bazirao na tomu.
Tako je i dvojicu glavnih muških likova
pokušavala odrediti njihovim karakterima.
Sportaši se razlikuju po svojoj odjeći kao i svi
drugi ljudi. Ne oblače se svi nogometaši jednako. Tako i u
sapunici "Ljubav u zaleđu "imamo dva različita lika koji se osim po
karakteru razlikuju i po stilu. Marko ima jedan ležeran sportski stil.
On nosi jeans i sportske majice, eventualno neke ležerne
košulje. S druge strane imamo Ogija koji je uvijek u
potpunosti sređen, nosi odijela, svečane košulje i slično.
Odjeća je u potpunosti u skladu s njihovim karakterima.
Realnost sapunice
Marija Cvitanović pokušala je razbiti iluziju o izgledu
nogometaša. Njih se uvijek prikazivalo u sportskoj odjeći i
tenisicama, no ona je željela prikazati kako oni stvarno izgledaju.
Vodila sam računa o tome da ti likovi ne budu
previše nestvarni, zapravo da izgledaju kao da su stvarni
ljudi bez obzira što je riječ o sapunici u kojoj stvari
znaju biti prenaglašene. Ljudi već imaju prilično dobru
sliku o tome kako se nogometaši odijevaju jer ih stalno
viđaju po novinama i drugim medijima, zato sam morala pripaziti da i ja
pogodim tu stvarnu sliku. S druge strane nisam ciljala da su nalik na
pojedine stvarne nogometaše nego da jednostavno budu realni.
I kada je u pitanju bio styling djevojki, Marija se također nije
obazirala na pojedine osobe iz stvarnog svijeta nogometaša i
manekenki.
A što se djevojaka tiče nisam se obazirala na
naš nogometni svijet. Maja ne predstavlja nijednu
našu manekenku, već jednostavno predstavlja čitavi stereotip
da uz nogometaše mora ići potpuno sređena zgodna djevojka.
Nina predstavlja suprotnost tom stereotipu. Nisam željela preslikavati
nijednu našu manekenku u neki lik. Svi likovi određeni su
svojim karakterom, a ne nekim stvarnim ljudima.
Ipak, priznala nam je da je za pojedine likove uzimala uzore, ali ne iz
našeg svijeta poznatih, već od holivudskih zvijezdi.
Ne bih mogla nijednu djevojku iz sapunice usporediti
s našim manekenkama. Kada sam radila garderobu za
djevojke razmišljala sam o ikonama stila uopće, poput J.Lo i
slično.
Zato je svakom od svojih likova dala specifičan izgled, bio on ukusan
ili neukusan, bitno je da je u skladu s njihovim karakterima.
Pokušavala sam svima dati neki njihov vlastiti
stil. Jer to i je takav svijet. Jedina osoba na kojoj sam morala raditi
upravo suprotno je Goga. Njezina uloga takva je da ona mora glumiti
osobu koja nema stila. To mi je izrazito zabavno. Svaki komad
odjeće koji nikada ne bih nekome preporučila stavljamo na Gogu.
Naravno, pazimo da ne napravimo cirkus od nje, ali ona mora biti
stilski prenaglašena, pomalo vulgarna.
No iznenađujuće je to što je Marija za lik neukusne Goge
puno lakše mogla pronaći odjeću nego za ostale likove.
Vrlo je lako naći odjeću poput one koju nosi Goga. Kod nas su
dućani prepuni takvih stvari.
Najviše sličnosti s vlastitim ukusima Marija je
pronašla u liku Nine, kako kaže, Iva Visković privatno i u
seriji odijeva se odlično.
Nina mi je najdraža što se tiče stylinga.
Najsličnija je meni. S druge strane i Ksenija mi je odlična. Njih dvije
predstavljaju dvije krajnosti. Da radim posao kakav Ksenija radi u
seriji, oblačila bih se poput nje.
Glumci nikada nisu imali primjedbe na njezin rad niti su odbijali njene
sugestije.
Uvijek sam vodila računa da se i oni dobro osjećaju u odjeći
koju nose jer to je jako bitno. Sa svakim sam glumcem razgovarala i
vidjela što im paše. Jedna od iznimki je odjeća
Ogija. On privatno ne nosi odijela, i ne odijeva se ni blizu onome
što vidimo na ekranima. Ali on je pravi profesionalac i sve
je to tako i shvatio.
Styling pojedinih likova mijenja se kroz seriju.
Neki će likovi cijelo vrijeme ostati isti, a naprimjer, Lana
se potpuno promijeni s obzirom na radnju. Također će i Teo sve
gledatelje iznenaditi jer će se nakon jednog događaja (koji zasada mora
ostati tajna) u potpunosti promijeniti.
Za kraj je Marija otkrila koji su joj osobni uzori iz stvarnog svijeta
nogometaša.
Teško mi je odabrati nekoga, ali osobe poput
Leonarde Boban i Ive Balaban zaista znače nešto u tom
svijetu. A od muškaraca, kao nekoga tko dobro izgleda i pazi
što nosi, istaknula bih Marija Stanića.
Odjeća je važna i u - ljubavi
Šef Fokusa teško optužio Matu Rimca. Poduzetnik mu odgovorio: 'Okej mi je i otići iz Svete Nedelje. Samo se izjasnite'
Gabrijel Deak, predsjednik stranke Fokus i zamjenik gradonačelnika Svete Nedelje, optužio je Matu Rimca za povoljan otkup zemljišta za kampus u iznosu od samo 10 milijuna eura
Hrvati hrle u nabavu u susjednu zemlju: 'Pogledajte, torbe su mi pune, a sve to za 120 eura'
Razlika u cijeni karakterističnih proizvoda potrebnih za božićne i novogodišnje svečanosti pokazuje da je šoping u Italiji i dalje isplativ
Velika novost za umirovljenike: Hoće li ovo riješiti gorući problem s domovima?
U Ministarstvu rada i socijalne skrbi najavili su veća izdvajanja u 2025. za financiranje decentraliziranih funkcija djelatnosti socijalne skrbi.
Sve više poduzetnika odlučuje se za ovaj potez: Svi troškovi su pokriveni, a vi samo točite gorivo i vozite!
Isprobali smo novi sladoled iz McDonald’sa koji će biti popularniji od pistachia
McFlurry i McSundae odsad dolaze i u novoj kombinaciji okusa - Daim hrskava karamela u mliječnoj čokoladi.