Pristop i Digitel formalno spojeni u DPG

Okrupnjivanje: Hrvatsko-slovenski komunikacijski div

28.06.2009.
u 19:28
Pogledaj originalni članak

Hrvatske Digitel komunikacije i slovenski Pristop i formalno objedinjuju poslovanje u zajedničku tvrtku Digitel Pristop Grupa (DPG), nakon što su se 2005. godine vlasnički povezali. U sklopu DGP-a poslovat će 27 agencija koje se bave komunikacijama, u čemu očigledno nemaju problema, za razliku od političara njihovih država.

U grupi 27 članica
Prema podacima o konsolidiranom prihodu koji je grupa ostvarila od strateškog povezivanja, bit će to najveća tvrtka iz ove branše u jugoistočnoj Europi, na području od Beča do Atene. Tvrtke u sklopu DPG-a lani su ostvarile više od 93 milijuna eura prihoda.

Na hrvatskom tržištu, članice grupacije su Digitel komunikacije, Digitel&Premisa, Da!, Digitel medijski servisi, Dizajn Lab, Ring Multimedia, Drugi Plan, Medianet, PressCut, Millenium promocija, Predikat i Renderspace Croatia.

Digitel Pristop Grupom upravljat će četveročlana uprava na čelu s Alešom Razpetom te Aljošom Roksandićem, glavnim izvršnim direktorom. U upravi su i Franci Zavrl te Hrvoje Bošnjak, a strateški savjetnik uprave za ustroj i strategiju je Goran Radman, koji bi uskoro trebao postati neizvršni član uprave za regionalni razvoj.

Nove akvizicije
A da regionalni razvoj još ne smatraju završenim, svjedoče dvije nove akvizicije, koje su realizirali upravo ovih dana, kad su tvrtki priključili kompaniju Idea Plus Communications koja posluje na makedonskom i srpskom tržištu. U te dvije zemlje, njezine su podružnice lani prihodovale 7,2 milijuna eura.

- Za realizaciju naših daljih veoma ambicioznih planova bilo je nužno formalizirati način objedinjenoga upravljanja poslovanjem grupe. Upravljanje s razine holding kompanije omogućit će nam veću efikasnost i bolje korištenje sinergija te još kvalitetniji pristup servisiranju klijenata.

Naša je poslovna filozofija da u poslovima koje vodimo ništa nije nemoguće i da se u suočavanju s izazovima naših klijenata ne fokusiramo na probleme nego na iznalaženje rješenja - istaknuo je u povodu spajanja član uprave DPG-a Aljoša Roksandić.

Strateški su im ciljevi očuvanje liderskih pozicija i povećanje udjela na tržištima na kojima nisu vodeći, ali i širenje na nova tržišta, ponajprije u zemljama članicama Europske unije.

Na redu Grčka i Austrija
- Upravo zbog činjenice da naše poslovne ambicije nadilaze prostor i tržište nekadašnje Jugoslavije, za sjedište Grupe odabrali smo Beč koji je poslovno središte srednje i jugoistočne Europe – prostora koji vidimo kao regiju u kojoj želimo razvijati poslovanje.

Upravo postignut dogovor u Grčkoj i pregovori koje vodimo u Austriji potvrđuju tu činjenicu i vode nas u pravcu vrlo skorog pokretanja operacija i na tim tržištima - najavio je Roksandić, otkrivši koja su im sljedeća dva tržišta na kojima će širiti mrežu.

Pogledajte na vecernji.hr