Kolumna

Bez globalne akcije, zbog klimatskih promjena nestao bi i jedan Krapanj

Foto: LOUIZA VRADI/REUTERS/PIXSELL/REUTERS/PIXSELL
Bez globalne akcije, zbog klimatskih promjena nestao bi i jedan Krapanj
11.08.2021.
u 23:35
Tlo će se nastaviti zagrijavati vjerojatno 1,4-1,7 puta više nego mora i oceani

Ovaj sadržaj je dostupan samo za Premium korisnike Večernjeg lista.

Pretplatite se na sadržaj s potpisom.

TKO JE TKO U HRVATSKOJ TRGOVINI

Od ukupnog kolača od više od osam milijardi eura najveći udio ima pet hrvatskih i pet stranih lanaca

Hrvatska ima četiri puta veći promet u trgovini od Slovenije, ali i manje diskontera kojima i nismo skloni. Kad je riječ o privatnim markama trgovaca, one u Sloveniji čine 36,6% udjela u tržištu, u Hrvatskoj 20,5. Europski prosjek je 37%, a rekorder je Švicarska s udjelom od čak 51,6% u trgovačkim lancima. Hrvati su, međutim, još uvijek vjerni A brendovima proizvođača



Komentari 1

KN
knickers
00:04 12.08.2021.

'Plandemija jenjava, agenda globalnog zatopljenja jača'