Prijetnja za gospodarstvo

Ekonomisti upozoravaju na ekstremno opasan problem za EU: Zašto nedostaje 400.000 vozača?

Foto: Matija Topolovec/PIXSELL
Ekonomisti upozoravaju na ekstremno opasan problem za EU: Zašto nedostaje 400.000 vozača?
14.10.2021.
u 19:10
U francuskoj federaciji cestovnog prijevoza vjeruju da će nova regulativa potaknuti zapošljavanje

Ovaj sadržaj je dostupan samo za Premium korisnike Večernjeg lista.

Pretplatite se na sadržaj s potpisom.

TKO JE TKO U HRVATSKOJ TRGOVINI

Od ukupnog kolača od više od osam milijardi eura najveći udio ima pet hrvatskih i pet stranih lanaca

Hrvatska ima četiri puta veći promet u trgovini od Slovenije, ali i manje diskontera kojima i nismo skloni. Kad je riječ o privatnim markama trgovaca, one u Sloveniji čine 36,6% udjela u tržištu, u Hrvatskoj 20,5. Europski prosjek je 37%, a rekorder je Švicarska s udjelom od čak 51,6% u trgovačkim lancima. Hrvati su, međutim, još uvijek vjerni A brendovima proizvođača

Ključne riječi


Komentari 13

NA
nahty
19:30 14.10.2021.

Koliko kod nas košta polaganje teško da ćemo uskoro smanjiti manjak, a kako će plaće u tom sektoru rasti svi znamo što nas čeka. Naime. U jednim novinama (da sada ne reklamiram) smo mogli nedavno pročitati da smo po tome pitanju najskuplji na svijetu za najobičniju b kategoriju. Kao i u svemu, uvijek prednjačimo po najgorem.

Avatar Asterix
Asterix
20:45 14.10.2021.

Vrlo je jednostavno zašto nedostaju. Kada političari na zapadu zadnjih 30 godina non stop trube, obrazovanje je bitno, digitalno je bitno, na televiziji se vrte reklame sa skockanim mladim ljudima u finim uredima, računalima, svi s osmijehom na licu... Pa nisu ljudi blesavi, sigurno je puno mladih zaključilo da je stvarno ljepše raditi s olovčicom u ruci, u toplom i s urednim radnim vremenom. Kako siješ tako ćeš i žeti.

SI
sisavac
21:10 14.10.2021.

Već odavno zapad nije kapitalistički. Jedna malo teža oligarhija tamo vlada. Kad čitate o ruskim oligarsima, shvatite da su oni dječji vrtić u odnosu na ove sa zapada. Pazite, na zapadu je legalno kroz lobiranje platiti političare da donose zakone u korist kapitala.