povratak u političku arenu

Hrvati većinski nisu ni lijevo ni desno, već u centru, analitičari objašnjavaju zašto

Foto: Davorin Visnjic/PIXSELL
Hrvati većinski nisu ni lijevo ni desno, već u centru, analitičari objašnjavaju zašto
08.07.2021.
u 15:20
Centar se u jednom trenutku bio potpuno izgubio nakon što su praktički sve centrističke stranke, jedna po jedna, upadale u HDZ-ov žrvanj

Ovaj sadržaj je dostupan samo za Premium korisnike Večernjeg lista.

Pretplatite se na sadržaj s potpisom.

TKO JE TKO U HRVATSKOJ TRGOVINI

Od ukupnog kolača od više od osam milijardi eura najveći udio ima pet hrvatskih i pet stranih lanaca

Hrvatska ima četiri puta veći promet u trgovini od Slovenije, ali i manje diskontera kojima i nismo skloni. Kad je riječ o privatnim markama trgovaca, one u Sloveniji čine 36,6% udjela u tržištu, u Hrvatskoj 20,5. Europski prosjek je 37%, a rekorder je Švicarska s udjelom od čak 51,6% u trgovačkim lancima. Hrvati su, međutim, još uvijek vjerni A brendovima proizvođača

Ključne riječi


Komentari 24

KA
Karma
16:49 08.07.2021.

Ako gledate najveće ubojice zadnjih 350 trilijardi godina svi su komunjare.

LI
LIBERTY
21:19 08.07.2021.

Kod nas ne postoji podjela na desno i lijevo, nego na Hrvatske domoljubne opcije s jedne strane i jugonostalgičarske opcije s druge strane

NE
Neonacionalist
21:44 08.07.2021.

Bilo desno ili livo Hrvati uvik biraju krivo.