Nalet rezervacija

Hrvatska se probila među najuspješnije destinacije: U turističkoj je špici svaki dan na kocki sto milijuna eura

Foto: Srecko Niketic/PIXSELL
Hrvatska se probila među najuspješnije destinacije: U turističkoj je špici svaki dan na kocki sto milijuna eura
10.08.2021.
u 18:48
Uspjeh u turizmu imat će oni koji se što prije budu orijentirali na individualno, zeleno/održivo i digitalno

Ovaj sadržaj je dostupan samo za Premium korisnike Večernjeg lista.

Pretplatite se na sadržaj s potpisom.

TKO JE TKO U HRVATSKOJ TRGOVINI

Od ukupnog kolača od više od osam milijardi eura najveći udio ima pet hrvatskih i pet stranih lanaca

Hrvatska ima četiri puta veći promet u trgovini od Slovenije, ali i manje diskontera kojima i nismo skloni. Kad je riječ o privatnim markama trgovaca, one u Sloveniji čine 36,6% udjela u tržištu, u Hrvatskoj 20,5. Europski prosjek je 37%, a rekorder je Švicarska s udjelom od čak 51,6% u trgovačkim lancima. Hrvati su, međutim, još uvijek vjerni A brendovima proizvođača



Komentari 17

Avatar Mali Berica
Mali Berica
19:24 10.08.2021.

Nije mi jasno kada se to Hrvatska probila među najuspješnije turističke destinacije, jer mi smo oduvijek top destinacija !

PR
Prekosutra
19:09 10.08.2021.

Banovina - donekle si u pravu. Medjutim, to nije specificno samo za Hrvatsku. Turizam je unosan a prihodi pune vecinom ”privatne dzepove”, a ono sto ulazi u opcinske dzepove mora se investirati u infrastrukturu i bolji sadrzaj za sljedecu godinu. Drzavni dzep je nazalost pre plitak. Krajevima koje si nabrojao preostaje naobrazba, kreativnost i samopouzdanje u osobne sposobnosti provodjenja osobnih ideja u djelo! Naravno, drzava se mora pobrinuti stvoriti podlogu za plodan razvoj spomenutog.

NE
nemanatrag
19:00 10.08.2021.

Dobre vijesti u olovnim vremenima.