Kolumna

Inicijativa za neradnu nedjelju postaje punoljetna

Foto: Goran Kovacic/pixsell
Inicijativa za neradnu nedjelju postaje punoljetna
23.07.2021.
u 08:15
Mnoga istraživanja i analize pokazuju da rad prodavaonica nedjeljom nije nužnost, nego pitanje komocije

Ovaj sadržaj je dostupan samo za Premium korisnike Večernjeg lista.

Pretplatite se na sadržaj s potpisom.

CAROLA LEMNE

Švedska stručnjakinja: Ono što se događa u Švedskoj više je mentalna spremnost. Sada se zalihe opet skupljaju

Stvoren je ekosustav za suradnju znanosti i velikih tvrtki. Važne kompanije poput Ericssona ili AstraZenece imaju, primjerice, puno znanstvenika s kojima se na taj način može surađivati. Spotify je, primjerice, iznikao iz takve suradnje sa znanstvenicima tehničkih sveučilišta i malim poduzetnicima koji su iz rada za Ericsson učili i to znanje primijenili za stvaranje Spotifyja. I ta briljantna ideja promijenila je cijeli posao glazbe



Komentari 1

FR
francekmali
11:28 23.07.2021.

Pa pobogu,ZAŠTO samo rad trgovina nedjeljom i godinama muljađe i filozofije oko toga ??? A što sa komplet ugostiteljstvom,bolnicama,benzinskim pumpama itd ,onda SVI neka ne rade ,čak niti svećenici neka ne služe mise kako bi cijela obitelj bila zajedno doma u ništa ne radila kada se sve može radnim danom ???