Kolumna

Plenković u Brezovici puno je više od puke simbolike

Foto: Edina Zuko/PIXSELL
Plenković u Brezovici puno je više od puke simbolike
23.06.2021.
u 11:16
Dan antifašističke borbe jednako je državotvoran kao i Dan državnosti i Dan pobjede i domovinske zahvalnosti

Ovaj sadržaj je dostupan samo za Premium korisnike Večernjeg lista.

Pretplatite se na sadržaj s potpisom.

TKO JE TKO U HRVATSKOJ TRGOVINI

Od ukupnog kolača od više od osam milijardi eura najveći udio ima pet hrvatskih i pet stranih lanaca

Hrvatska ima četiri puta veći promet u trgovini od Slovenije, ali i manje diskontera kojima i nismo skloni. Kad je riječ o privatnim markama trgovaca, one u Sloveniji čine 36,6% udjela u tržištu, u Hrvatskoj 20,5. Europski prosjek je 37%, a rekorder je Švicarska s udjelom od čak 51,6% u trgovačkim lancima. Hrvati su, međutim, još uvijek vjerni A brendovima proizvođača



Komentari 1

GO
goran2hr
18:27 24.06.2021.

Ma dobro, simbolika, ovo i ono... Nego, koliko košta ta proslava i kako drugi put rastjerati muhe?