Kolumna

Vremena su teška. Neizvjesna. Od mladolikosti, optimizma, prosvjetiteljstva u europskoj politici nije ostalo ni Kurza

Foto: Georges Schneider
Vremena su teška. Neizvjesna. Od mladolikosti, optimizma, prosvjetiteljstva u europskoj politici nije ostalo ni Kurza
16.10.2021.
u 22:11
Kukuljević Sakcinski veliki je zlotvor. Zbog njega Grbin, Bačić, Bulj, Grmoja, Kajtazi u saboru ne smiju govoriti latinski

Ovaj sadržaj je dostupan samo za Premium korisnike Večernjeg lista.

Pretplatite se na sadržaj s potpisom.

TKO JE TKO U HRVATSKOJ TRGOVINI

Od ukupnog kolača od više od osam milijardi eura najveći udio ima pet hrvatskih i pet stranih lanaca

Hrvatska ima četiri puta veći promet u trgovini od Slovenije, ali i manje diskontera kojima i nismo skloni. Kad je riječ o privatnim markama trgovaca, one u Sloveniji čine 36,6% udjela u tržištu, u Hrvatskoj 20,5. Europski prosjek je 37%, a rekorder je Švicarska s udjelom od čak 51,6% u trgovačkim lancima. Hrvati su, međutim, još uvijek vjerni A brendovima proizvođača