Kolumna

Vrijeme je za potpuni rebranding i na “ljevici” i na “desnici”

Foto: Igor Soban/PIXSELL
Vrijeme je za potpuni rebranding i na “ljevici” i na “desnici”
07.10.2021.
u 09:30
Hoće li otići pobunjenici ili Grbin? I ima li uopće budućnosti SDP-a nakon njega? Čini se da je jedini kriterij po kojem su ezdepeovci birali svoje vođe taj da novoodabrani bude za glavu viši od prethodnog. Nakon Grbina, jasno, po tim kriterijima - nema dalje

Ovaj sadržaj je dostupan samo za Premium korisnike Večernjeg lista.

Pretplatite se na sadržaj s potpisom.

CAROLA LEMNE

Švedska stručnjakinja: Ono što se događa u Švedskoj više je mentalna spremnost. Sada se zalihe opet skupljaju

Stvoren je ekosustav za suradnju znanosti i velikih tvrtki. Važne kompanije poput Ericssona ili AstraZenece imaju, primjerice, puno znanstvenika s kojima se na taj način može surađivati. Spotify je, primjerice, iznikao iz takve suradnje sa znanstvenicima tehničkih sveučilišta i malim poduzetnicima koji su iz rada za Ericsson učili i to znanje primijenili za stvaranje Spotifyja. I ta briljantna ideja promijenila je cijeli posao glazbe



Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.