Francuski proizvođač nam je u okolici Barcelone omogućio prvu vožnju novim jednovolumenom

Prvi kilometri s Citroen C3 Picassom

02.03.2009.
u 21:11
Pogledaj originalni članak

Naziv Picasso već više od deset godina pobliže obilježava obitelj Citroenovih jednovolumena, naravno izuzmemo li najveći – C8. Tako osim Xsare dodatak Picasso u nazivu koriste i C4 te C4 Grand, a sada smo imali priliku sjesti za upravljač najmanjeg, modela C3 Picasso. Još prilikom prvog, statičkog, predstavljanja iz Citroena su naglašavali kako je riječ o “čarobnoj kutiji”.

Dakle, riječ je o automobilu koji je - bez obzira na prilično zaobljenih linija - ustvari dosta pravilan te podsjeća na kutiju. Dizajn se, kao i kod ostalih modela, nekima sviđa, a nekima ne. No, ono što se nikako ne može spočitati modelu dugom 408 centimetara, vrlo je prostrana putnička kabina. Solidnu količinu prostora imaju vozač i suvozač, a pritužbe bi jedino u verziji sa staklenim krovom, na stražnjoj klupi, mogle imati osobe više od 190 centimetara. Kada već spominjemo dimenzije, valja istaknuti da je C3 Picasso širok 173 te visok 162 cm.

Bogati dizelaš
Tijekom dva dana testnih vožnji, isprobali smo jaču dizelsku varijantu s najboljim paketom opreme. Izvedba je to na koju nema previše prigovora, no pitanje je tko će to kupiti. Odmah nakon sjedanja u automobil, u oči upada odlično profiliran obruč upravljača, koji odlično “sjeda” u ruke. Ni osjećaj tijekom vožnje nije loš, a za svaku je pohvalu podizanje kvalitete završne obrade i korištenih materijala. Testni primjerak bio je u dvobojnoj kombinaciji - osnovna zelena boja, s elementima u visokom sjaju crne - što nam se učinilo vrlo privlačnim.



Čarobnost kutije, koju smo spominjali na početku, osim prostrane putničke kabine očituje se i u njezinoj funkcionalnosti. Tako je stražnja klupa preklopna u omjeru 40:60, a uz to je i uzdužno pomična za 15 centimetara.

Prtljažnik od 385 litara
Tu je i prtljažnik osnovnog obujma od 385 litara, a pomicanjem stražnje klupe proširuje se na 500, odnosno spuštanjem naslona do 1506 l.Osnovni paket opreme donosi dva zračna jastuka, daljinsko centralno zaključavanje, putno računalo,.. Tek srednji paket sadrži klima i audiouređaj, tempomat, još 4 zračna jastuka, svjetla za maglu.


Sredinom travnja u Hrvatskoj

Citroen je najavio da prodaja novog člana Picasso obitelji počinje 14. travnja. Početna cijena bit će 96.900 kuna, koliko će biti potrebno izdvojiti za osnovni benzinac, dok će slabiji dizelski agregat biti skuplji 17.000 kuna. Uz nadoplatu od 15.000 kuna, dobiva se srednji paket opreme, a najbolja će Exclusive oprema biti dostupna jedino uz jači benzinac, i to po 132.900 kuna.

Pogledajte na vecernji.hr