Naziv Picasso već više od deset godina pobliže obilježava obitelj
Citroenovih jednovolumena, naravno izuzmemo li najveći – C8. Tako osim
Xsare dodatak Picasso u nazivu koriste i C4 te C4 Grand, a sada smo
imali priliku sjesti za upravljač najmanjeg, modela C3 Picasso. Još
prilikom prvog, statičkog, predstavljanja iz Citroena su naglašavali
kako je riječ o “čarobnoj kutiji”.
Dakle, riječ je o automobilu koji je - bez obzira na prilično
zaobljenih linija - ustvari dosta pravilan te podsjeća na kutiju.
Dizajn se, kao i kod ostalih modela, nekima sviđa, a nekima ne. No, ono
što se nikako ne može spočitati modelu dugom 408 centimetara, vrlo je
prostrana putnička kabina. Solidnu količinu prostora imaju vozač i
suvozač, a pritužbe bi jedino u verziji sa staklenim krovom, na
stražnjoj klupi, mogle imati osobe više od 190 centimetara. Kada već
spominjemo dimenzije, valja istaknuti da je C3 Picasso širok 173 te
visok 162 cm.
Bogati dizelaš
Tijekom dva dana testnih vožnji, isprobali smo jaču dizelsku varijantu
s najboljim paketom opreme. Izvedba je to na koju nema previše
prigovora, no pitanje je tko će to kupiti. Odmah nakon sjedanja u
automobil, u oči upada odlično profiliran obruč upravljača, koji
odlično “sjeda” u ruke. Ni osjećaj tijekom vožnje nije loš, a za svaku
je pohvalu podizanje kvalitete završne obrade i korištenih materijala.
Testni primjerak bio je u dvobojnoj kombinaciji - osnovna zelena boja,
s elementima u visokom sjaju crne - što nam se učinilo vrlo privlačnim.
Čarobnost kutije, koju smo spominjali na početku, osim prostrane
putničke kabine očituje se i u njezinoj funkcionalnosti. Tako je
stražnja klupa preklopna u omjeru 40:60, a uz to je i uzdužno pomična
za 15 centimetara.
Prtljažnik od 385 litara
Tu je i prtljažnik osnovnog obujma od 385 litara, a pomicanjem stražnje
klupe proširuje se na 500, odnosno spuštanjem naslona do 1506 l.Osnovni
paket opreme donosi dva zračna jastuka, daljinsko centralno
zaključavanje, putno računalo,.. Tek srednji paket sadrži klima i
audiouređaj, tempomat, još 4 zračna jastuka, svjetla za maglu.
Sredinom travnja u Hrvatskoj
Citroen je najavio da prodaja novog člana Picasso obitelji počinje 14. travnja. Početna cijena bit će 96.900 kuna, koliko će biti potrebno izdvojiti za osnovni benzinac, dok će slabiji dizelski agregat biti skuplji 17.000 kuna. Uz nadoplatu od 15.000 kuna, dobiva se srednji paket opreme, a najbolja će Exclusive oprema biti dostupna jedino uz jači benzinac, i to po 132.900 kuna.