OTKRIVENA TAJNA

Reklama za PC - izrađena na Macu!

Foto: import
Reklama za PC - izrađena na Macu!
22.09.2008.
u 17:13
Pogledaj originalni članak

Za svoju novu oglasnu kampanju "Ja sam PC", koja zamjenjuje onu neuspjelu i prerano prekinutu s Jerryjem Seinfeldom, Microsoft je angažirao mnoge "obične ljude", ali i poznate face poput Deepaka Chopre, megaprodavanog autora knjiga o duhovnoj samopomoći, popularne glumice Eve Longorie i drugih.

Oglasi izgledaju dosta lijepo i vizualno su atraktivni - očito je onaj tko ih je kreirao uložio mnogo truda. Mali problem je u tome na čemu je taj trud uložen; naime, marljivi korisnici su pročeprkali po metapodacima videospotova Microsoftove kampanje i ustanovili da su rađeni – na Macu (softver je bio Adobe Creative Suite 3).

Nakon što je ta informacija prokolala po internetskim forumima, preko noći je sa slika iz spotova, koje se mogu vidjeti na Microsoftovoj internetskoj stranici, nestala informacija o izvoru, ali prekasno jer se jednom objavljena informacija u današnje doba ne može više sakriti, baš kao što se crvi ne mogu vratiti u konzervu.

Svaki komentar je nepotreban, osim onog da bismo zbilja voljeli vidjeti kiselu facu Billa Gatesa i zadovoljan osmijeh Stevea Jobsa nakon što je taj oglasno-kreativni proces razotkriven.

USUSRET VELIKOM KATOLIČKOM BLAGDANU

Simona Mijoković: 'Djed Božićnjak' sotonsko je djelo, a svoju djecu ne darujem na dan Božića

- Moja djeca ne vjeruju u postojanje "Djeda Božićnjaka". To je sotonsko djelo i sigurno znam da svoj život, roditeljstvo i odgoj želim graditi na stijeni Isusa. Ta stijena neće se nikada srušiti. A kada je nešto sagrađeno na pijesku, na lažima, kad tad će se srušiti. Moja djeca znaju da je "Djed Božićnjak" lažac i da ne postoji. On je čak i kradljivac, uzima sve ono što Božić uistinu jest, rođenje Isusa Krista. Uzima kroz nametnutu kupovinu, a što je lažni privid sreće - istaknula je za Večernji list Simona Mijoković.

Ključne riječi
Pogledajte na vecernji.hr