Godišnje građani Zagreba iz proračuna javni gradski prijevoz financiraju sa 750 milijuna kuna. No ZET i dalje godinu završava s gubicima koji se mjere u milijardama kuna, a većinom odlaze na plaćanje rata kredita i leasinga za preplaćene tramvaje na koje potrošeno više od dvije milijarde kuna. Direktor Baričević već mjesecima naglašava da se usluga kojom se građani koriste mora platiti, no očito je zaboravio da je ta usluga već plaćena – iz 18 posto prireza i poreza koji se Zagrepčanima svaki mjesec odvaja od njihovih plaća. ZET je 2011. prevezao oko 289 milijuna putnika, a prema finacijskom izvješću na prodaji karata zaradili su tek 319 milijuna kuna pa ispada da su na svakom putniku dobili tek kunu. Dok se neki putnici švercaju iz uvjerenja, drugi jer jednostavno novca nemaju bez obzira na to jesu li zaposleni ili ne, umjesto da građani raspolažu svojim vlasništvom, sada će ZET postati još represivniji.
Kolumna
Sada će kontrolori postati još represivniji
Direktor Baričević već mjesecima naglašava da se usluga kojom se građani koriste mora platiti, no očito je zaboravio da je ta usluga već plaćena – iz 18 posto prireza i poreza
MARINO VRGOČ
Pobjednik showa 'Voice Kids': 'Hvala djedu Mići koji mi je od svoje skromne mirovine financirao put'
Svi smo pobjednici. Bili su ovo nezaboravni dani koje ću pamtiti cijeli život. Stekao sam vrijedna prijateljstva koja ću održavati. Zahvaljujem se cijeloj Hrvatskoj, rekao je Marino
TOP 10
Englezi Torcidu proglasili drugom najboljom navijačkom skupinom na svijetu. Evo koji su Boysi
Dvije navijačke skupine hrvatskih klubova za sobom su ostavili obožavatelje brojnih europskih velikana
NAJPOZNATIJI BROD NA JADRANU
Impozantan brod, sa zastavom Hrvatske, veći je i od jahti Donalda Trumpa i Billa Gatesa
Gradnju Galeba naručio Mussolini, koristio ga Hitler, proslavio Tito, a sad mu kreće četvrti život
Par iz Mostara oduševio nas je sjajnim odgovorom: 'Nama je svaki dan Valentinovo!'
Velika prilika za financiranje? Ovdje su najbolji krediti koji vam mogu pomoći