Dok Luka Šulić i Stjepan Hauser u Zagrebu snimaju svoj treći album, u studiju ih je ugodno iznenadila pošiljka puna nagrada. Aktualni album za japansko tržište, "IN2ITION-Collector's Edition” postigao je zlatnu nakladu, odnosno prodan je u više od 100 tisuća primjeraka. Uz to, na dodjeli “Japan Gold Disc Award 2014”, to je posebno izdanje osvojilo i nagradu za najbolji instrumentalni album godine, a pjesma "Kagemusha" nagradu za pjesmu godine po broju downloada. Ista je pjesma nagrađena za #1 downloada klasične glazbe na Rekochoku Download servisu.
Zahvaljujući svemu tome, ne čudi što su primili i pohvalu od Sony Music Japan za poseban doprinos tvrtki: "Artist of Special Contribution to the Company 2013". Njihovu popularnost u Japanu potvrđuju i nedavni rasprodani koncerti te japanski obožavatelji od kojih su neki čak bili i na njihovom koncertu u Zagrebu.
Sjajne vijesti pristigle su samo nekoliko dana nakon što su 2CELLOS osvojili posebnu nagradu predsjednika Josipovića za promociju Hrvatske u svijetu i nagradu Porin za najbolji DVD "Live At Arena Zagreb".
Uz to spot za pjesmu "Thunderstruck" na YouTubeu pogledan je do sada više od 20 milijuna puta.
>> Na Schengenfestu nastupaju i 2Cellosi, Morcheeba i Kiril Džajkovski