SNIMANJE

Ana Gruica za novi "Playboy"

13.10.2003.
u 00:00
Prije uspješne manekenske karijere ljepotica je 12 godina plesala balet
Pogledaj originalni članak

ZAGREB - U Hrvatskom narodnom kazalištu jučer je prvi put organizirano javno snimanje, i to za poznati časopis "Playboy". Pomalo neobičan spoj kulture i stilizirane erotike donosi priču o zlatnoj balerini čije će fotografije osvanuti u izdanju časopisa za studeni. Splitska manekenka Ana Gruica našla se u ulozi balerine, a snimanju su nazočili brojni novinari i publika koja je također dio cijele priče.

- Nisam dosad imala prigodu fotografirati se za svoju dušu i u tome potpuno uživati. Kako sam balerina bila punih 12 godina, ove će me fotografije pokazati u pravom svjetlu - rekla je Ana Gruica. Ukrašena zlatnom šminkom i sprejem, odjevena u "labudicu", prozirnu košulju i balerinke, lijepa je Ana tijekom snimanja pokazala svoje baletno umijeće izvodeći bez problema zahtjevne poze i popularnu "špagu".

Zanimljiv styling napravila je šminkerica Edita Prodan i frizerski salon Zanetti, odjeću potpisuje Matija Vujica, a nakit je djelo Leonarde Boban. - Nije me uopće trebalo nagovarati na ovo snimanje. Zapravo sam to i sama priželjkivala - kazala je manekenka. Kada smo je pitali koliko daleko će ići kada je u pitanju skidanje, Ana je sa smješkom dodala kako ćemo to moći vidjeti u novom "Playboyu". Nije nam željela otkriti ni novčani iznos koji je dobila za ovaj posao.

Autor ove ideje je fotograf Igor Tomljenović, koji je uspio spojiti nacionalnu kazališnu kuću i popularni časopis. - HNK je prvi put otvorio vrata ovakvom umjetničko-erotskom projektu. Najprije sam cijelu priču predložio uredništvu i Ani, koja se oduševila idejom, a onda smo se složili kako ćemo to napraviti u HNK-u. Potom smo imali sastanak s intendantom Mladenom Tarbukom, koji je bez okolišanja prihvatio zamisao - objašnjava I. Tomljenović i dodaje kako će erotski dio čitave priče ovisiti ponajprije o samoj Ani, koja bi se na nekoliko fotografija trebala pojaviti obnaženih grudi. - Kako bi kazalište približio mlađoj publici i upoznao ih s novim predstavama i glumcima, marketing naše nacionalne kuće odlučio se za čitav niz akcija, uključujući i ovo snimanje. Ovo nije nikakvo zarađivanje na brzinu. Već smo otprije pokrenuli čitav niz opera i baleta za djecu, koje se s uspjehom prikazuju diljem zemlje. Također nastojimo privući brojne sponzore. Takva je politika uobičajena u svjetskim kazalištima. Primjerice, u milanskoj se "Scali" vrti velika promocija automobila Fiat, i to nikome ne smeta - zaključila je Jasna Jakovljević, poslovna ravnateljica HNK-a, o novom marketinškom zamahu nacionalna kazališne kuće.

Pogledajte na vecernji.hr