Stručnjaci tvrde:

'Brendovi pogrešno ulažu novac u influencere, samo Kate Middleton prodaje odjeću'

Foto: Reuters/Pixsell
Foto: Reuters/Pixsell
Foto: Reuters/Pixsell
Foto: Reuters/Pixsell
Foto: Reuters/Pixsell
Foto: Reuters/Pixsell
29.05.2019.
u 15:44
Marketinški stručnjaci već neko vrijeme nazivaju taj fenomen "Efekt Kate", a njezin zvjezdani status je jedino što stvarno  pomaže prodati odjeću ili nakit.
Pogledaj originalni članak

Influenceri kojima se plaćaju gomile novaca kako bi promovirali brendove na društvenim mrežama ne podižu prodaju ni približno toliko kao Vojvotkinja od Cambridgea.

Marketinški stručnjaci već neko vrijeme nazivaju taj fenomen "Efekt Kate", a njezin zvjezdani status je jedino što stvarno  pomaže prodati odjeću ili nakit. 

- Ljudi influencerima plaćaju kako bi nosili nakit na modnim revijama ili dodjeli oskara, ali prema mojem iskustvu, to nije imalo nikakvog utjecaja na prodaju, osim ako se radi o nekom kao što je Kate Middleton - rekla je dizajnerica Annoushka Ducas.

Naime, časopis Time tvrdi da je Kate zapravo sama svoj brend, a isto tako je i internacionalna zvijezda.
No osim Kate, odjeću prodaju i njezina djeca, princ George, princeza Charlotte i princ Louis zbog kojih obožavatelji doslovno jure u dućane kupiti baš ono što nose klinci iz kraljevske obitelji. 

Pogledajte na vecernji.hr

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.