donatorska večer

Brojni poznati Hrvati briljirali su na ELFS online modnoj reviji, evo što su poručili svjetski modni vizionari

Foto: Privatna arhiva
Foto: Elfs
Foto: Elfs
Foto: Elfs
Foto: Elfs
Foto: Elfs
Foto: Elfs
Foto: Elfs
Foto: Elfs
Foto: Elfs
Foto: Elfs
Foto: Elfs
Foto: Elfs
Foto: Elfs
Foto: Elfs
Foto: Elfs
Foto: Elfs
Foto: Elfs
Foto: Elfs
Foto: Elfs
Foto: Elfs
Foto: Elfs
Foto: Elfs
Foto: Privatna arhiva
Foto: Privatna arhiva
Foto: Privatna arhiva
Foto: Privatna arhiva
Foto: Privatna arhiva
Foto: Privatna arhiva
08.05.2020.
u 14:33
Brojna poznata lica, njih čak 41, nosilo je komade iz najnovije kolekcije, čime će ova revija zasigurno ući u povijest.
Pogledaj originalni članak

Vrhunski poznavatelji modne industrije slažu se da ovo izazovno vrijeme donosi novu kreativnost, ideje i prilagodbe te da je povećalo i ubrzalo digitalnu transformaciju. Modni dvojac ELFS i tvrtka Black Carpet, upravo su ove trendove pretočili u dvosatno modno, edukativno i humanitarno druženje koje su, pod imenom ELFS Online Fashion Show, sinoć predstavili prijateljima i obožavateljima mode. Najnoviju kolekciju Rivijera S/S 2020 nosila su brojna poznata lica u prvoj online modnoj reviji u Hrvatskoj, a noć su začinili i posebni glazbeni gosti te predstavnici udruge Hrabri telefon kojima će u radu itekako pomoći donacija ELFS-a.

Foto: pixsell
Foto: Instagram
Foto: Instagram
Foto: Instagram
Foto: Miranda Cikotic/PIXSELL
Foto: Privatna arhiva
Foto: Privatna arhiva
Foto: Nel Pavletic/PIXSELL
U Rijeci održana modna manifestacija Extravagant Gala
Foto: Tomislav Miletic/PIXSELL
Zagreb: Svečano otvorena Revija Oscar filmova i modna revija hrvatskih dizajnera inspirirana tom nagradom
Foto: Nel Pavletic/PIXSELL
U Rijeci održana modna manifestacija Extravagant Gala
Foto: Instagram

Jedinstvenu modnu večer moderirala je sjajna Iva Šulentić, a druženje je započelo javljanjem uživo samih domaćina.

“Od srca hvala svima koji su podržali našu prvu digitalnu modnu pustolovinu. Iako je priprema bila uzbudljiva i zanimljiva, ipak se nadamo da je ovo događanje jedan veliki tulum za kraj situacije koja cijeli svijet stavila u izolaciju“, poručio je Aleksandar Šekuljica dok se Ivan Tandarić osvrnuo na samu kolekciju: “Iako nije riječ o našoj klasičnoj kolekciji za sezonu proljeće ljeto, željeli smo našim klijenticama istovremeno ponuditi dašak glamura i mediteransku ležernost te opuštenost, a mislim da kolekcija Rivijera S/S 2020 donosi upravo to.“

Foto: Elfs

Brojna poznata lica, njih čak 41, nosilo je komade iz najnovije kolekcije, čime će ova revija zasigurno ući u povijest. Viktorija Rađa, Nives Ivanišević, Indira Levak, Maja Šuput, Lejla i Tarik Filipović, Doris Pinčić Rogoznica, Ivana Mišerić, Petra Kurtela, Anita Dujić, Vanja Halilović, Olja Vori, Iva Šarić, Iva Jerković, kojoj je ovo prva revija nakon poroda, Minea, Domenica Žuvela, Žanamari Perčić, Nabilah, Haron, Jelena Lešić, Lidija Lešić, Lorena Kovač, Barbara Kurtović, Silvia Dvornik, Rita Rumora, Antonija Stupar Jurkin, Borna Kotromanić, Iris Androšević, Katarina Mamić, Slavko Sobin, Luka Nižetić, Damir Kedžo i Mario Valentić, prošetali su u svojim dnevnim boravcima u koje su, na trenutak, pustili gledatelje putem online aplikacije, a među kojima su bili i Marijana Batinić, Ecija Ojdanić, Luna Valas, Ana Begić Tahiri, Tihana Harapin Zalepugin, Nikolina Pišek Ristović, Renata Sopek, Ecija Ivušić i Anamarija Asanović. Za glazbeni dio modnog druženja pobrinuli su se Mia Dimšić, Ivan Dečak te DJ Mike & Me.

Foto: Elfs

Svoja su mišljenja i iskustva o trenutnoj situaciji na modnoj i medijskoj sceni podijelili brojni stručnjaci, gosti panela „Fashion Survivor Talk“. Iz Pariza se prva uživo javila Valeria Bessolo Llopiz, direktorica svih svjetskih izdanja modnog magazina Elle.

"Danas je u Parizu veliki dan jer je službeno objavljen kraj lockdowna. Tako se, nadam se, uskoro u grad vraća život, što je za modnu industriju jako dobra vijest. Pandemija je nažalost znatno utjecala na segment marketinga magazina Elle u cijelom svijetu, ali je zato istodobno povećala i ubrzala digitalnu transformaciju te je tako otvorila put novim mogućnostima i inovacijama. Upravo zato pozdravljam i ovu inicijativu i sve pohvale organizatorima", istaknula je Valeria.

Lucy Lara, glavna urednica meksičkog izdanja Harper's BAZAAR, potvrdila je da se Meksiko nalazi u vrlo teškoj situaciji.

"Svi ljudi nažalost ne poštuju sigurnosne mjere pa je situacija prilično teška, a jednako tako pati i cijela modna industrija. Bit će potrebno puno vremena da se tržište oporavi, no zasad se sve premjestilo na digitalne platforme, što je rezultiralo nekim zanimljivim iskoracima i dodatnom kreativnošću modnih dizajnera", naglasila je Lucy Lara, koja je također pohvalila inicijativu modnog dvojca ELFS.

Foto: Privatna arhiva

Nakon meksičke glavne urednice, iz Italije se javila Francesca Delogu, direktorica talijanskog izdanja Cosmopolitan.

"Kao što i sami znate, u cijeloj Italiji, a posebno u Milanu, situacija s pandemijom je vrlo ozbiljna, što je svakako ostavilo tragične posljedice na cijelu modnu zajednicu. No, ja nisam samo direktorica magazina Cosmopolitan, nego i aktivna glazbenica, a glazbena industrija je potpuno stala zbog pandemije. Cosmopolitan je također prve vidljive tragove osjetio u znatnom padu oglašavanja, dok je stanje kod digitalnih izdanja još uvijek stabilno. I ovdje se sve prebacilo na digitalno tako da će se milanski Tjedan mode održati u srpnju također online. Što će biti u rujnu, koji je ključan za modnu industriju, još se uvijek samo nagađa", izjavila je Francesca .

Timea Liptak, direktorica magazinskog dijela tvrtke Central Mediacsoport Mađarska (Elle, Marie Claire, Cosmopolitan, National Geographic…), kaže da su u Budimpešti dućani još uvijek zatvoreni te da su sva modna događanja otkazana.

Foto: Privatna arhiva

"Moda se u Mađarskoj potpuno preselila na internet, a brojke nam pokazuju da ljudi i dalje kupuju te svi oni koji imaju mogućnost online prodaje imaju dobre rezultate. Moram naglasiti da su dizajneri reagirali jako brzo i da su se prilagodili situaciji kreirajući posebne maske za lice, ali i udobnu odjeću za svaki dan", naglasila je Timea.

Iz Beograda se javio Petar Janošević, glavni urednik magazina Harper’s BAZAAR Srbija i publisher magazina Harper’s BAZAAR, Grazia i Esquire.

"Srbija nije toliko razvijeno tržište i ne možemo se uspoređivati s velim tržištima koja obiluju velikim svjetskim brendovima, ali ovdje ima puno dizajnera koji su bili jako vrijedni tijekom krize s Covidom-19. Naime, proizvodili su maske koje su donirali medicinskom osoblju i to je zaista bila divna gesta. Usprkos svemu, vjerujem da će sve krenuti nekom uzlaznom putanjom i da će ljudi hrabro krenuti u kupnju, bez obzira na ekonomsku krizu koja nas očekuje nakon završetka pandemije. Što se pak medija tiče, najveći nedostatak je pad oglašivača u tiskanim izdanjima, ali istodobno bilježimo veliki porast u digitalnim platformama. No, optimističan sam jer se osjeti neka pozitivna klima tako da vjerujem da su bolji dani pred svima nama", zaključio je Petar.

Foto: Elfs

Saša Joka, modni urednik hrvatskog izdanja magazina Elle, smatra da je ova situacija najbolje pokazala koliko je moda prvenstveno trgovina jer onog trenutka kad je prestala trgovina cijeli se modni kotač prestao vrtjeti. Modni stručnjak Nenad Korkut smatra da je za velike svjetske modne kuće sezona proljeće i ljeto potpuno izgubljena, ali i da je moda kroz povijest uspjela preživjeti sve velike krize. Goran Čižmešija, modni fotograf, vratio se nakon dva mjeseca na gradske ulice te zapazio da se Zagrepčanke i dalje vole sređivati dok je Rita Rumora, influencerica i poduzetnica, istaknula da se pojam luksuza ovih dana svima promijenio.

Ivana Mandić, urednica TV emisije IN Magazin, potvrdila je su se pomaknule granice u stvaranju TV programa te da se gotovo cijeli sadržaj stvara iz domova, zahvaljujući kreativnosti i tehnologiji. Vesna Blašković, glavna urednica Dive, kaže da je njihov magazin prepoznat po street styleu što ih je dodatno hendikepiralo u vrijeme izolacije, ali se radi više nego ikad i osjeti povratak optimizma. Marinka Akrap, direktorica korporativnih komunikacija Podravke, ističe da je na tržištu najvažnija mogućnost prilagodbe te da je važno održati prisutnost. Večernje druženje zatvorila je direktorica tvrtke Black Carpet, Ivona Čulo, koja se zahvalila svim sudionicima i gledateljima.

Foto: Elfs

“Ovo je prije nekoliko dana bila samo ideja, koja se uz pomoć i odaziv svih naših dragih prijatelja, medijskih i modnih urednika, pretvorila u čudesnu priču. Od srca hvala svima koji su podijelili ove trenutke s nama i drago mi je da smo u nenormalnoj situaciji uspjeli napraviti nešto kreativno. To samo još jednom potvrđuje ono što stalno naglašavam mojim studentima na Sveučilištu Sjever i Edwardu Bernaysu, a to je da dobar i kvalitetan sadržaj uvijek pronađe put do publike", kazala je.

ELFS Online Fashion Show ima i humanu, ljudsku notu jer će modni dvojac donirati sredstva udruzi Hrabri telefon. Predsjednica udruge Hana Hrpka, pomno je pratila cijelo događanje, a nije propustila priliku još jednom zahvaliti na podršci.

Foto: Elfs

“Hvala vam na ovom prekrasnom druženju i što nam pomažete u širenju poruke o važnosti očuvanja mentalnog zdravlja, posebice u situaciji u kojoj smo se svi nenadano našli. Naša udruga besprekidno pruža podršku djeci, mladima i njihovim roditeljima putem svojih savjetodavnih linija i e-savjetovanja, a akcije poput ove, dodatna su motivacija i vjetar u leđa u ostvarivanju svih naših ciljeva“, zahvalila se Hana.

Modele iz najnovije kolekcije Rivijera S/S 2020 moguće je kupiti na web shopu www.elfs.hr te u ELFS dućanima, a sve dodatne informacije mogu se pronaći na službenoj Facebook te Instagram stranici. Uz svaku online kupnju, ELFSI poklanjaju i VIP bag iznenađenja.

Ključne riječi
Pogledajte na vecernji.hr

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.