Mjuzikl "Mamma Mia" je predstava za koju se uvijek traži karta više, a zbog velikog interesa publike mjuzikl kreće i na turneju Jadranom. O tajni uspjeha ovog mjuzikla, kazalištu "Komedija" i glumi razgovarali smo s Danijelom Pintarić koja je dio glumačke postave hvaljenog i uspješnog mjuzikla.
Svoju ste karijeru započeli u kazalištu Komedija. Veseli li vas ovakav uspjeh predstave u matičnom kazalištu? Po čemu je 'Mamma Mia' toliko posebna?
S obzirom na to da je mjuzikl žanr koji obožavam i kojim sam se najviše željela baviti, Komedija je jedino hrvatsko kazalište u kojem sam ikada željela raditi. Tako da sam jedna od onih sretnica koje mogu reći da žive svoj san. Svaki uspjeh mog kazališta me veseli pa tako i ovaj koji nas je sve malo i iznenadio. Iako Komedijine predstave često postanu hitovi, “Mamma Mia” je sve nadmašila. Vjerujem da je tajna u kombinaciji odličnih i prepoznatljivih songova, zabavne, ali i dirljive priče i sjajnog ansambla čije umijeće i zarazna energija sve to nose.
Možete li nam malo predstaviti lik koji glumite u predstavi?
Igram Tanyu, samosvjesnu, atraktivnu, zabavnu i slobodoumnu ženu, koja nakon tri braka s milijunašima uživa u životu i slobodi. Lik Tanye je komičan, a s prijateljicama Rosie i Donnom čini urnebesni trio “Donna i Dinamitke”.
Ovu ćete ulogu vjerojatno pamtiti i po nagradi Hrvatskog glumišta koju ste zaslužili za najbolje umjetničko ostvarenje u opereti/mjuziklu. Kako ste doživjeli to priznanje?
Uvijek ističem da mi nagrade nisu cilj, nego posljedica rada u koji ulažem cijelu sebe, punog srca i bez poštede. No konkretno ova nagrada mi je puno značila jer sam ju dobila za dvije uloge koje sam radila gotovo u isto vrijeme i koje su me posebno izgradile, ali i jako iscrpile. Osim za ulogu Tanye, nagrađena sam i za ulogu Ružice u mjuziklu “Legenda Ružice grada” i bilo mi je lijepo znati da je moj golemi rad i trud prepoznat.
Pred mjuziklom je domaća turneja. Veselite li se predstaviti novoj publici?
Svaka publika mi mnogo znači, ali mi je i posebno drago kada našu predstavu vide i oni koji to inače nisu u prilici. Ljudi su željni te predstave, često bi me pitali kada će mjuzikl gostovati negdje gdje je njima bliže, tako da me iznimno veseli što se napokon realizirala ovakva turneja.
Profesorica ste na osječkoj akademiji. Usmjeravate li svoje studente na mjuzikl kao umjetničku formu? Bavite li se tami isključivo klasičnom glazbom?
S obzirom na to da predajem pjevanje na dramskom, a ne na glazbenom odsjeku osječke Umjetničke akademije, o klasičnoj glazbi gotovo uopće nema govora. Prema svakom studentu pristupam individualno i pomažem mu da ostvari svoj puni pjevački potencijal te ga prema tome i usmjeravam. Među njima ima mnogo onih koji su vrlo talentirani za mjuzikl, no uvijek mi bude žao što za taj žanr ne postoji specijalizacija. Također, Komedija je jedino kazalište u Hrvatskoj koje radi mjuzikle redovito i na visokoj profesionalnoj razini pa za sve te ljude nema previše prilika da razviju i pokažu svoj talent. No vidim da se u zadnje vrijeme radi sve više mjuzikala. Iako mnogi nisu na nekoj visokoj umjetničkoj i izvedbenoj razini, i to je dobro za početak. Nadam se da će u budućnosti mladi ljudi imati više prilike za rad na kvalitetnim projektima.
Koliko vam je kao pjevačici zahtjevan plesački segment mjuzikla?
Osobno volim kada u predstavi ima puno pokreta, a koreografija se uvijek prilagodi liku i izvođaču koji ga igra. Još kada predstavu koreografira netko toliko izvrstan i iskusan kao Igor Barberić, problema nema. Dapače, jedva čekam plesne dijelove predstave. A i rade čudo za kondiciju i raspoloženje.