Frka je. Kiša je padala prethodnu večer, malo je vremena. A i kućica je tek 2,80 s 2,80, malo je to, bit će puno ljudi, očekuje se u Samoboru ovog tjedna pet do sedam tisuća ljubitelja Citroëna, poglavito Spačeka.
– Ja vas poznam. Vi ste onaj s televizije! – rekao je jedan od brojnih dostavljača koji se jučer zaustavio pred kućicom u kojoj će svoju novu karijeru svijetu predstaviti Davor Dretar. Popularni radijski voditelj, zabavljač, povremeno pjevač, naprosto višeprofilna medijska osoba, sa suprugom Mišel krenuo je u novi biznis.
– “Vruča čuča”! Tako će se zvati naša etiketa, ponudit ćemo ono s čime smo svi odrasli, a što nitko ne nudi, domaću pohanu piletinu. Zašto bismo jeli uvozno kad možemo imati svoje – kaže Drele stavljajući žutu pregaču s logotipom tvrtke – tustom čučom!
– Obično se okupi nas pet-šest parova, svi ovako nekih srednjih godina, i mi bismo umjesto roštilja ponudili pohano. I svi su uvijek bili oduševljeni, nerijetko je sinulo pitanje zašto to ne radimo kao posao. Pa evo, sada je prilika tu, idemo probati, mislim da će se svima dopasti – govori nam Mišel.
Drele je jedna od popularnijih medijskih figura prvenstveno sjeverozapadne Hrvatske. Lokalni humor, narodni štih, zabava “ko z dečkima” učinili su ga prepoznatljivim i omiljenim, donijeli mu i nacionalni prostor. Popularnost će se sada pretočiti u – automatski marketing. Drele s kuhačom iznad lonca u kojem se lagano krčkaju pohana krilca i bataci prizor je koji ne može omanuti.
– Ali strogo odvajam jedno i drugo, medije i “Vruču čuču”! Ovdje sam samo Davor Dretar, kuhar, nisam Drele s bine. Normalno, odrađivat ću i dalje nastupe, budimo realni, nije to neki težak posao, a ni novac nije loš. No trebao sam promjenu, nešto novo, posao u kojem se ništa ne čeka, novac ide iz ruke u ruku. Eto vidiš, nakon 25 godina opet se vraćamo onim starim navadama, nakon sve sile burgera, street foodova i svega toga idemo radije na ono na čemu smo odrastali, na poslovanje kakvom su nas učili, čist račun – duga ljubav! – govori Davor Dretar plaćajući pozamašne količine luka, krumpira i drugih namirnica koje namjerava trošiti ovih dana.
– Nema tu puno filozofije ni ništa posebno, piletina, jaja, krušne mrvice, odnosno – prezle. Imat ćemo jedan manji lonac gdje ćemo pržiti i na masti, baš onako kao nekada, ali danas su tu ti zdravi trendovi pa imamo posebno visokokvalitetno ulje koje može izdržati nekoliko prženja, Europska unija preporučuje čak i palmino. A mast i pocrni nakon nekoliko prženja, govore Mišel i Davor, očito jako dobro pripremljeni i potkovani za svoj novi posao. Nudeći nam sok, nastavljaju o posebnim pikanterijama.
– Morate probati umake. Na njih smo naletjeli slučajno i oduševili se. Belgijski su, drugačiji od onoga što inače nađete na policama. Piletina je Vindijina, hrvatski je proizvod, kvalitetna, uvijek dobavljiva pa onda i naš meni može ostati isti – kaže Mišel.
U porciji su dva komada piletine, 200 g krumpira, luk, umaci, limeta. – S piletinom je teško pogoditi gramažu, ali nismo mi škrti, neće biti problema dodati još jedan komad mesa, pogotovo ako je gost malo korpulentniji, sličan meni! – kaže Drele. Planovi su ambiciozni, ali Dretari i misle ozbiljno. Okupljanje ljubitelja Spačeka i Citroëna u Samoboru prvo je javno pojavljivanje njihove 'Vruče čuče'. Veliki događaji poput ovog su sada u fokusu za novo poduzetništvo Dretarovih.
– Onda idemo u Vrbovec na “Kaj su jeli naši stari”, pa onda još nekoliko događaja kao što su Bučijada u Ivanić-Gradu i Rujanfest, završno s Adventom kada počinje i zima. Nadamo se da ćemo do tada već poslovati dobro kako bismo mogli uzeti i neki lokal adekvatan za pripremu hrane.
Cijenom smo ispod prosječnog street fooda, ovdje smo čak i malo dizali da ne oštetimo druge ugostitelje. Nije toliko ni bitno, Vruča čuča je unikat na tržištu – kaže Davor Dretar Drele.
Priznam jedino čuču koja je bežala po dvorišću