Premijeru u 19 sati gledalo 540.000 osoba

Dnevnik HTV-a vratio se među top 10 gledanosti

Foto: HRT
Dnevnik
Nova TV
Foto: Igor Kralj/PIXSELL
11.10.2012., Zagreb - Miroslav Lilic, voditelj i urednik prvih Dnevnika, covjek koji je objavio Titovu smrt i bivsi glavni urednik HRT-a. Photo:
04.03.2015.
u 10:46
Trend pada gledanosti HTV uspio je, nakon godina na začelju kolone, zaustaviti nakon samo jedne emisije i ući na popis najgledanijih sadržaja
Pogledaj originalni članak

Borba za gledanost emisija nacionalnih TV kuća osobito je oštra kad je riječ o informativnom programu, a posebno kad je posrijedi središnji informativni format – TV dnevniku.

Dnevniku HTV-a gledanost je počela padati 2007. godine, a na vrh piramide gledanosti popeli su se Dnevnik Nove TV s prosječnom gledanosti od 15,93 posto te RTL Danas sa 11,5 posto. Tradicionalni Dnevnik HTV-a tek je treći sa 10 posto.

Novi Dnevnik

Tome je HTV odlučio stati nakraj projektom novog Dnevnika – za početak novim terminom u 19 sati, trajanjem od sat vremena i uvođenjem voditeljsko-uredničkih parova, što mu je dalo dinamiku. Iako je, sudeći prema televizijskoj praksi, potreban šest puta dulji period za dizanje gledanosti od onoga u kojem je gledanost padala, svojim prvim Dnevnikom u novom ruhu HTV je napravio priličan skok.

Naime, samo jednim emitiranjem osvojio je gledanost od 13,2 posto, što znači da ga je gledalo 540.000 ljudi. Od njega je i dalje bolji Dnevnik Nove TV sa standardnom gledanošću od 15 posto ili 612.000 gledatelja, dok je RTL, nakon godina prednosti nad HTV-om, pao na treće mjesto jer je RTL Danas osvojio 8,8 posto.

Novom Dnevniku HTV-a može se zamjeriti premali broj dnevnih vijesti, predugački prilozi te to što je magazinski pristup preuzeo govor Dnevnika i zasjenio pravu vijest i informativni servis.

Ipak, HTV je makeoverom uspio nakon godina na začelju gledanosti samo jednom emisijom ući među top deset najgledanijih sadržaja dana (ponedjeljak, 2. ožujka, op. a.). Znakovito je što je prošlog ponedjeljka Dnevnik u starom formatu privukao 10,4 posto gledatelja, dok je Novu tada gledalo 17,9 posto, a RTL također 10,4 posto gledatelja. Ovaj je ponedjeljak – jasno je prema tim podacima – za HTV-ovce bio pun pogodak, a slaže se s time i legendarni televizijski urednik i voditelj Miroslav Lilić.

Još je posla pred njima

– Ako je razlika između Dnevnika Nove TV i HTV-a samo dva posto, to je uspjeh. Vidi se da je u novi Dnevnik unesen velik trud i rad te je svijetla budućnost pred ekipom ako doradi sve slabe strane – kazao je Lilić te kao najveće probleme naveo to što Dnevnik nije imao dnevnih vijesti, što su prilozi bili predugački i što dinamika nije postignuta blokovima kraćih pa duljih vijesti.

– Ono što bih ja napravio, da se osiguram i zadržim gledatelje, jest da bih u trenutku kad počne Dnevnik Nove TV ili nešto prije, u 19.12 sati, raspalio najjače vijesti i dao ih najviše – kaže Lilić, koji je pogledao i prvu epizodu serije Crno-bijeli svijet, koja se s gledanošću od 16 posto probila na visoko drugo mjesto. Ispred nje je dramska serija s elementima humora Kud puklo da puklo, koja se prikazuje na Novoj.

Među top 10 najgledanijih sadržaja u ponedjeljak ušao je i uskrsnuli Dnevnik 3 s gledanošću od 5,3 posto. Na Prisavlju se rezultatima ipak nisu htjeli hvaliti, vjerojatno svjesni da je pred njima još mnogo posla.

>>Miroslav Lilić: Jesu li izbori već završili? Kakvo je to pitanje 'imate li svoje ministre'

>>Gledanost od A do Ž: Što je AMR, a što SHARE, tko ih mjeri i što volimo?

>>Novi Dnevnik HTV-a: Pokusni kunić koji eksperiment može, ali i ne mora preživjeti

USUSRET VELIKOM KATOLIČKOM BLAGDANU

Simona Mijoković: 'Djed Božićnjak' sotonsko je djelo, a svoju djecu ne darujem na dan Božića

- Moja djeca ne vjeruju u postojanje "Djeda Božićnjaka". To je sotonsko djelo i sigurno znam da svoj život, roditeljstvo i odgoj želim graditi na stijeni Isusa. Ta stijena neće se nikada srušiti. A kada je nešto sagrađeno na pijesku, na lažima, kad tad će se srušiti. Moja djeca znaju da je "Djed Božićnjak" lažac i da ne postoji. On je čak i kradljivac, uzima sve ono što Božić uistinu jest, rođenje Isusa Krista. Uzima kroz nametnutu kupovinu, a što je lažni privid sreće - istaknula je za Večernji list Simona Mijoković.

Pogledajte na vecernji.hr

Komentari 30

DU
Deleted user
11:31 04.03.2015.

A koja je agencija radila anketu??? ona Josipoviceva???

Avatar abakus
abakus
11:03 04.03.2015.

Na svaku premijeru ljudi obično nagrnu. Smiješno je govoriti o povratu gledanosti na osnovu samo jednog i to prvog dnevnika, Večernji. O gledanosti će imati smisla govoriti tek nakon mjesec-dva tog novog dnevnika HTV-a. Moja je prognoza da će ona biti i manja od starog ukoliko ne naprave drastičan odmak od ideološke koncepcije izbora i plasiranja vijesti kakvu smo imali posljednjih godina. No ne vjerujem da će do toga doći, a ova prevelika minutaža na dosadan sadržaj na kraju će odbiti i dio onih gledatelja koji su ih još gledali. Promjene, HTV, to je jedino što vam može dignuti gledanost! Prestanite tretirati gledatelje kao poluidiote koje ćete vi učiti što je u redu a što nije i ispirati im mozak svojom sdp-ovskom, liberalnom ideologijom i počnite konačno objektivno INFORMIRATI. Nikakve koristi od više ničega.

Avatar Herceg_Bosna
Herceg_Bosna
11:07 04.03.2015.

Toliko je bio gledan samo u ponedjeljak jer je bila premijera i vise se nece ponoviti. Sumnjam da su sinoc imali i 10% gledanosti jer koliko god je ono prije bilo loše na HRT-u, ovo je još gore..