Marina Design

Domaća dizajnerica povezala turizam i modu: 'Moje kreacije naručuju iz Irske i Japana'

Foto: Zvonimir Ferina
Foto: Zvonimir Ferina
Foto: Tino Juric/PIXSELL
04.04.2015., Makarska - Modna kreatorica Marina Obradovic, Marina Dizajn. Photo: Tino Juric/PIXSELL
Foto: Zvonimir Ferina
Foto: Zvonimir Ferina
03.07.2020.
u 07:00
– S obzirom na društvene mreže i internet, danas je postalo potpuno nebitno gdje se fizički nalazimo. Trenutačno smo fokusirani na webshop koji nam je u planu napraviti do jeseni kako bi se broj kupaca, i domaćih i stranih, širio i dalje jer zbog korone nitko ne zna što nas čeka od jeseni – kaže Marina Obradović.
Pogledaj originalni članak

S gotovo četiri mjeseca zakašnjenja zbog pandemije koronavirusa, u Zagrebu se ovaj vikend otvara tjedan mode Bipa Fashion.hr. Novosti iz svoje modne radionice predstavit će eminentni domaći dizajneri među kojima je i Marina Obradović koja stoji iza brenda Marina Design, a svoje će kreacije predstaviti u subotu u 20.30 sati. Reviji se raduje s obzirom na to da će na pisti proslaviti 20 godina rada, iako priznaje da ni sama ne zna kako će sve biti organizirano s obzirom na to da su se i dizajneri, ali i organizatori prvi put našli u takvoj situaciji.

Nove okolnosti
– Sve mi je još enigma jer prvi put radimo u takvim uvjetima, ali pretpostavljam da to neće utjecati na sam dojam na pisti. Vjerojatno će biti nekih novosti iza pozornice zbog kojih će sada sve biti malo složenije i neobičnije, no vjerujem da će i ambijent Gliptoteke HAZU pružiti potpuno novu viziju svega – govori nam Marina koja zahvaljujući svojim kreacijama već godinama radi i na promociji hrvatskog turizma. S obzirom na to da živi i radi u Makarskoj koja je mnogima omiljeno turističko odredište, kupci su joj nerijetko i stranci, koji se često vraćaju u Lijepu Našu, a tada im je njezin butik nezaobilazna adresa.

– Preko ljeta sam u kontaktu s kupcima iz svih krajeva svijeta, a zatim tu komunikaciju održavamo i izvan sezone preko društvenih mreža. Kupci iz inozemstva prate naš rad i kad izbacimo novu kolekciju, nerijetko se jave kad im se nešto svidi pa to i kupe. Trenutačno šaljemo paket u Irsku, imamo narudžbe i iz Japana od jedne naše žene koja ondje živi – kaže dizajnerica koja je i sama shvatila moć društvenih mreža, pogotovo u ovom izazovnom razdoblju koje je ostavilo trag i na modnoj industriji.

Foto: Tino Juric/PIXSELL
04.04.2015., Makarska - Modna kreatorica Marina Obradovic, Marina Dizajn. Photo: Tino Juric/PIXSELL

U samom početku svi smo bili šokirani. Glavni artikl nam je bila zaštitna maska jer su to svi tada tražili. Nakon što je počelo lagano popuštanje mjera, prvi mjesec svi su još bili pomalo skeptični, u lipnju je prodaja već krenula bolje, ali i dalje fali dio turista. U Makarskoj nam se sezona pomalo vraća i ne može se predvidjeti ništa – ističe Marina i dodaje kako su njezina iskustva na temelju prijašnjih godina takva da je kraj sezone i prodajno i što se tiče kvalitete gostiju daleko bolji nego lipanj i srpanj. – Tada dolazi i dosta Skandinavaca koji su bolje platežne moći. I ovakav tip proizvoda njihovih dizajnera u njihovim zemljama puno je skuplji nego kod nas. Sad nam preostaje još jedino kolovoz i rujan da vidimo što će biti s turistima s obzirom na to da se i njima kasnije otvaraju granice – kaže Obradović. A ako i ne dođu, zakinuti za dobar dizajn neće ostati jer dizajnerica uskoro planira prodaju prebaciti i online.

Kreativnost u krizi
– S obzirom na društvene mreže i internet, danas je postalo potpuno nebitno gdje se fizički nalazimo. Trenutačno smo fokusirani na webshop koji nam je u planu napraviti do jeseni kako bi se broj kupaca, i domaćih i stranih, širio i dalje jer zbog korone nitko ne zna što nas čeka od jeseni. To će biti potpuno nova priča i iskreno joj se radujem jer će mi biti novi poticaj u radu – kaže Marina ne krijući da neizvjesnost koju je donijela kriza nepovoljno utječe i na kreativnost. – Trenutačno nisam ni optimistična ni pesimistična što se tiče budućnosti. Takve situacije dovode do točke završetka i početka nečeg novog. Možda će me to natjerati da se fokusiram na online prodaju, ali biti kreativan u ovoj situaciji nije lako. Posao dizajnera je takav da svake sezone moramo izbaciti nešto novo, a kad vam uz to nad glavom visi i pitanje egzistencije nije lako biti kreativan – zaključuje dizajnerica.•

Pogledajte na vecernji.hr

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.