DAVOR BRUKETA PIŠE ZA VEČERNJI

Došlo je takvo vrijeme da više nema dobrog vina bez dobre etikete

Foto: Emica Elvedji/PIXSELL
Došlo je takvo vrijeme da više nema dobrog vina bez dobre etikete
27.02.2022.
u 08:00
Prije nego što okusimo vino, prvo što primijetimo su etiketa i ambalaža. Možda će zvučati površno, no često kupujemo ono što nam je na prvi pogled oku ugodno. Etiketa postoji da bi ispričala priču, a taj maleni komad na boci svojevrstan je životopis, CV vina koji će privući ili pak odbiti kupca.

Ovaj sadržaj je dostupan samo za Premium korisnike Večernjeg lista.

Pretplatite se na sadržaj s potpisom.

CAROLA LEMNE

Švedska stručnjakinja: Ono što se događa u Švedskoj više je mentalna spremnost. Sada se zalihe opet skupljaju

Stvoren je ekosustav za suradnju znanosti i velikih tvrtki. Važne kompanije poput Ericssona ili AstraZenece imaju, primjerice, puno znanstvenika s kojima se na taj način može surađivati. Spotify je, primjerice, iznikao iz takve suradnje sa znanstvenicima tehničkih sveučilišta i malim poduzetnicima koji su iz rada za Ericsson učili i to znanje primijenili za stvaranje Spotifyja. I ta briljantna ideja promijenila je cijeli posao glazbe

Ključne riječi


Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.