Rukometaši kao modeli

Duvnjak i Vori kao beduini usred pustinje progovorili arapski jezik

Foto: Duško Marušić /Pixsell
rukometaši
Foto: Duško Marušić /Pixsell
rukometaši
Foto: Duško Marušić /Pixsell
rukometaši
Foto: Duško Marušić /Pixsell
rukometaši
Foto: Duško Marušić /Pixsell
rukometaši
Foto: Duško Marušić /Pixsell
rukometaši
15.01.2015.
u 18:00
– Bilo je zanimljivo i zato mi je vrijeme brzo prošlo. Malo je bilo hladno u dvorani, ali mislim da će reklama dobro ispasti – kazao nam je Duvnjak. Vori pak kaže da mu je unatoč iskustvu sa snimanjem reklama to još uvijek teži posao nego braniti na terenu boje Hrvatske.
Pogledaj originalni članak

Da su naši rukometaši Domagoj Duvnjak i kapetan Kauboja Igor Vori pravi profesionalci, nije novost. Pokazat će to i danas kada na parketu SP-a u Kataru odmjere snage s austrijskim timom.

Zabava na snimanju

Netom prije odlaska na natjecanje momci su se okušali u ulozi modela i snimili reklamu za Tele2. Nakon uspjeha s reklamom “Jaaaavi se” za prošlo Svjetsko prvenstvo, kauboji su ovog puta smješteni u pustinju u kojoj su se odlično snašli.

Foto: Duško Marušić /Pixsell

“Muški” su podnijeli maskiranje u beduine, prskanje sprejem za samotamnjenje i višesatno snimanje, ali i učenje arapskog jezika, kojim su u improviziranoj pustinji na kraju i progovorili.

Gluma protiv rukometa

– Bilo je zanimljivo i zato mi je vrijeme brzo prošlo. Malo je bilo hladno u dvorani, ali mislim da će reklama dobro ispasti – kazao nam je Duvnjak. Vori pak kaže da mu je unatoč iskustvu sa snimanjem reklama to još uvijek teži posao nego braniti na terenu boje Hrvatske.

Foto: Duško Marušić /Pixsell

– Da, teže je snimati reklame. Čak i od dva treninga – nadovezao se kroza smijeh Duvnjak. Na pitanje bi li ozbiljnije razmislili o glumačkom poslu da im propadne sportska karijera, uglas su odgovorili: – Ne! Kroz smijeh su dodali: – Nadamo se da nam neće propasti karijera! Tvorac kreativnog koncepta reklame je agencija Bruketa i Žinić, a režiju potpisuje Mišo Terzić, u suradnji s produkcijskom kućom Centralna jedinica te pod vodstvom Maje Čulig, voditeljice Odjela za marketinške komunikacije Tele2.

>> Duvnjak je izrastao u velikog pobjednika, Vori je dobri duh naše reprezentacije

Pogledajte na vecernji.hr

Komentari 1

LI
liliZG
11:01 19.01.2015.

Dobr su me nasmijali