Ultra Europe

Održana svjetska premijera filma koji promovira ljepote Splita, Brača, Hvara i Visa

Foto: Ivo Čagalj/PIXSELL
Luka Jureško, Alijana Vukušić i Joško Stella
Foto: Ivo Čagalj/PIXSELL
Luka Jureško, Alijana Vukušić i Joško Stella
Foto: Ivo Čagalj/PIXSELL
Luka Jureško, Alijana Vukušić i Joško Stella
Foto: Ivo Čagalj/PIXSELL
Luka Jureško, Alijana Vukušić i Joško Stella
Foto: Ivo Čagalj/PIXSELL
Luka Jureško, Alijana Vukušić i Joško Stella
Foto: Ivo Čagalj/PIXSELL
Luka Jureško, Alijana Vukušić i Joško Stella
Foto: Ivo Čagalj/PIXSELL
Luka Jureško, Alijana Vukušić i Joško Stella
18.05.2016.
u 23:07
Carl Cox, David Guetta, Armin van Buuren, a po prvi puta Dead Mou5, samo je dio impresivnog niza izvođača koji će nastupiti na splitskom Poljudu
Pogledaj originalni članak

U Splitu je održana svjetska premijera filma Ultra Europe Destination, koji promovira najveći glazbeni događaj ovoga ljeta, ali i ljepote Splita, Brača, Hvara i Visa, koje čine destinacije Croatia Music Weeka u okviru kojeg se 4. Ultra održava.

- Sedam dana, četiri lokacije, 9 različitih pozornica, preko 150 izvođača i više od 150.000 posjetitelja iz 140 zemalja dolazi u Hrvatsku na Ultra Europe Festival četvrtu godinu za redom. Ovo je prvi video destinacije, snimljen zbog iznimnih ljepota ovoga prostora. Split i Hrvatska ovim su se izdvojili od ostalih Ultra festivala – rekao je prije projekcije Luka Jureško, direktor komunikacija za Ultra Europe u Hrvatskoj. Film će svjetskoj publici biti prikazan za 15-ak dana na jednoj od vodećih kabelskih televizija, vidjet će ga više od milijun gledatelja i bit će to neprocjenjiva promocija Splita, Dalmacije i Hrvatske. 

Carl Cox, David Guetta, Armin van Buuren, a po prvi puta Dead Mou5, samo je dio impresivnog niza izvođača koji će nastupiti na splitskom Poljudu od 15. do 17. srpnja. Jureško kaže kako prodaja karata ide dobro, a ove godine uvedena je još jedna novina pa se regionalne karte nude po 899 kuna što je najpovoljnija cijena na svijetu. Dostupne su posjetiteljima iz Hrvatske, Slovenije, Bosne i Hercegovine, Srbije, Crne Gore, Makedonije i Kosova. Broj karata je ograničen. Prodajna mjesta su Večernji list, 24sata, ticketshop.hr i Tisak Media širom Hrvatske. Uvedena je mogućnost kupnje na rate. 

- Ultrom i Splitom oduševljeni su i posjetitelji koji nam u inbox ostavljaju samo riječi pohvale, ali i dj-evi koji hvale našu profesionalnost. Ovo je izvrstan primjer javno-privatnog partnerstva, zadovoljni smo i mi, ali i grad Split – rekao je Jureško i dodao kako se trude da Ultra ostane u Splitu. 

Joško Stella, direktor županijske Turističke zajednice rekao je da je prošle godine zahvaljujući Ultri uprihođeno oko 10 milijuna eura, međutim stvarnu dobit vrlo je teško izračunati.

- Ultra donosi veliku financijsku i marketinšku korist ne samo za Split već i Splitsko-dalmatinsku županiju. Ne govorimo samo o noćenjima, smještaju i kampovima, već i o restoranima, kafićima, slastičarnicama, suvenirnicama... Sve se to veže za Ultru. Pratit će je šest milijuna ljudi preko interneta i u marketinškom smislu to je nemjerljivo – rekao je Stella.

>> Zbog Ultre sve je više upita stranih investitora

>> Pogledajte službeni popis izvođača za 4. Ultra Europe Festival

Pogledajte na vecernji.hr

Komentari 6

SC
schwertransport
08:31 19.05.2016.

A je igral film, kuda idu divle svije, gruntocani.....

PI
pisho
21:09 19.05.2016.

Scena  Showbizz ULTIMATUM ORGANIZATORA  19.05.2016. | 13:26 Ultra Europe iz proračuna dobije milijun i 700 tisuća kuna, ali poručuju: Dajte još novca ili odlazimo!

PI
pisho
21:10 19.05.2016.

Raphael   17:38 Projekt KrešeM traži novce od domorodaca. Neće proći, idite negdje drugdje. Ovakav najprimitivniji oblik turizma stvara uvjete za polaganu smrt grada Splita. Kikiriki, kokice, fastfoodovi, tople pive, falši bomboni, nelegalni taksisti, neprijavljeni iznajmljivači, zapišano, uzasrano, drečavo...  Zna se kako normalna društva odgovaraju na "ultimatume".

Još iz rubrike Showbiz