Na samom početku novog talk showa Jaya Lenoa, koji je dosadašnju emisiju "Tonight" prepustio Conanu O'Brienu s ne baš sjajnim rezultatima, prvi tjedan emitiranja bio je zadovoljavajuće gledan, ali je onda uslijedio pad. Kad su konkurentske televizijske mreže ovaj tjedan počele emitirati nove epizode svojih najgledanijih serija, popularni komičar špičaste brade mogao je samo gledati kako njegovoj emisiji na NBC-u gledanost pada jer su ABC i CBS nudili zanimljivije sadržaje.
Glazba koja je pratila pad gledanosti bila je "Won't Get Fooled Again", rock-klasik grupe "The Who" koji služi kao špica za "the Horatio Caine sunglasses show" kod gledatelja poznat kao "CSI: Miami". Vizualno najdojmljivija i tekstualno i scenaristički najslabija od sve tri serije o forenzičarima (za zadnju epizodu sedme sezone kritičari su se pitali jesu li scenarij napisali "pijani majmuni koje je netko nasumično posjeo za pisaće strojeve") već s prvom epizodom osme sezone bila je skoro triput gledanija od Lenoa.
Prvi se tjedan Leno još nekako držao, ali je s 18.4 milijuna gledatelja prve emisije već do pete pao na 7.6 milijuna. A onda je došao tjedan s novim epizodama hit serija, od kojih je najgledanije bilo dvosatno otvaranje šeste sezone "Dr. Housea" na FOX TV-u (16.5 milijuna gledatelja), ali ni CBS nije loše prošao.
Vlasnik CBS-a Sumner Redstone rekao je da se spreman kladiti da će bilo koji od tri "CSI-ja" do nogu potući novu Lenoovu emisiju. U ponedjeljak je to i dokazano; Horatia Cainea dok pametuje skidajući i stavljajući sunčane naočale gledalo je 13.7 milijuna gledatelja, dok je Lenoov intervju s Jennifer Garner privukao 5.7 milijuna. "Neću opet ispasti budala?" Čini se da je Leno ipak to ispao....