Splitska manekenka Ana Sasso nosi titulu jedne od najvećih ljepotica bivše države. U njenom rezimeu stoji da je prije više od 40 godina postala miss Jugoslavije te završila među 15 najljepših žena na svijetu. Međutim, publika je najviše pamti po kultnoj reklami za sok Pipi snimljenoj početkom 80-ih, a koja joj je osigurala status seks-simbola. Sada su na internetu osvanule Anine fotografije iz 2010. godine s Hvara, na kojima u društvu prijateljica uživa u čarima Jadrana, sunča se i kupa. Fotografi su je uspjeli uloviti u izazovnim pozama, a iz priloženog se može zaključiti da su za tada 47-godišnju Sasso godine samo broj. Manekenka danas živi u Samoboru s voljenim suprugom, uglednim kirurgom Hrvojem Tomasovićem. Splićanka kaže da joj smeta što je ljudi uglavnom percipiraju kroz ljepotu jer tvrdi da ima i drugih talenata. - Smeta mi to što me ljudi uglavnom percipiraju kroz ljepotu i reklamu Pipi. Ne žalim se apsolutno, meni to laska. Međutim, ja sam osoba koja ima i druge talente, ali, eto, stjecajem okolnosti nisam se mogla posvetiti tim talentima do kraja. Ljudi koji me ne poznaju imaju percepciju o meni koja možda nije realna, no ne zamjeram im jer sam ja kriva što nisam iskoristila te neke svoje mogućnosti i pokazala da znam puno više od onog s čime me povezuju - izjavila je jednom prilikom.
FOTO U bivšoj državi proslavila se kao 'Pipi djevojka', a ovako je pažnju privlačila na Hvaru
Pripremite se na vrijeme: Top 25 luksuznih parfema koji mogu biti idealan poklon svakoj ženi
FOTO Div u ruševinama: Ovako danas izgleda tvornica koja je hranila cijelu Jugoslaviju
Šećerana je ugašena 1. ožujka 2021., kada je većina od 202 radnika otišla iz tvrtke uz otpremninu, a iza tvornice ostaje jedino vrijedna građevinska parcela
Neobična obavijest osvanula u zgradi u Hrvatskoj, ljudi su zgroženi: 'Isti problem i kod nas'
Imate li vi sličnih obavijesti u svojim zgradama? Koja je najneobičnija poruka koja je kod vas osvanula? Šaljite nam na dojavi@vecernji.net
Sve popularnija vrsta kupovine, koju vole i Hrvati, mogla bi 'isprazniti' šoping centre, no je li sigurna?
Nužnost svakog hotela postaje jedna usluga bez koje neki neće opstati na tržištu: 'To je budućnost'