Seks i golotinja prodaju sve, stari je moto kojim su se, sudeći po posljednjim video uracima, rukovodile američke pjevačke zvijezde Miley Cyrus i Britney Spears. No u pokušaju jedne da dosegne, a druge da povrati globalnu slavu, otišle su korak predaleko.
Misli tako Visoki savjet radiodifuzne agencije (CSA) u Francuskoj koji je video spotove za pjesme ''Wrecking Ball'' i ''Work B**ch'' ocijenio ''previše provokativnim za širu publiku''. Kako navedeni glazbeno-vizualni sadržaji nisu u skladu s preporukama koje su u toj zemlji donesene 2005. godine, CSA je odlučio zabraniti njihovo emitiranje prije 22 sata.
Britney Spears priziva ''atmosferu mazohizma u kojoj je žena prikazana na način koji može šokirati širu publiku, a Miley Cyrus promovira scene ''seksualiziranih konotacija'', navodi agencija u priopćenju.
>>Miley Cyrus dirnula u Beyonce: Već dugo nije u toku!
Al' su zato dozvolili "gej" "brakove". Smiješno.