Serija "Loza"

Gorući problemi društva opleteni ljubavnom pričom

Foto: Pixsell, Drugi plan
Serija Loza (1)
Foto: Pixsell, Drugi plan
Serija Loza (1)
Foto: Pixsell, Drugi plan
Serija Loza (1)
Foto: Pixsell, Drugi plan
Serija Loza (1)
Foto: Pixsell, Drugi plan
Serija Loza (1)
16.09.2011.
u 15:02
Od 9. listopada nedjelja navečer na Prvom programu HTV-a bit će rezervirana za 16 nastavaka dramske serije “Loza”
Pogledaj originalni članak

Na Zlarinu, vjerojatno najurbanijem jadranskom otoku, gdje lake note i narodnjački melos pokraj domaćeg i stranog rocka nećete čuti ni od mlađih ni zrelih naraštaja, organizirana je pretpremijera prve epizode “Loze”, dramske serije u produkciji Drugog plana koja će se 9. listopada prikazivati na Prvom programu HTV-a. Upravo se ondje, uz lokacije u Zagrebu, snima 16 epizoda sage o sukobu dviju otočnih obitelji, Radovani i Gamulin, koje na početku priče poveže zajednički unuk na putu.

Naizgled bezbroj puta ispričanu priču Vlado Bulić uspio je potpuno odmaknuti od stereotipa i napisati suvremenu hrvatsku priču, a u scenariju je odlično oživio likove davši im autentični hrvatski karakter u radnji u kojoj se jasno isprepleću nježni osjećaji i grubost, a specifičan dalmatinski humor kontrapunktira napete i potresne događaje.

“Loza” se bavi povratkom visokoobrazovanih ljudi (Vicko Bilandžić i Leona Paraminski) iz metropole u provinciju kako bi donijeli znanja te pokušali u njoj osigurati egzistenciju. U viziji razvoja hrvatske obale sukobljuju se dvije glavne obitelji: očuvati naš dio Mediterana onakvim kakav jest ili apartmanizirati i betonizirati obalu. Dodamo li jednom od gorućih problema hrvatskog društva odlična glumačka ostvarenja Milana Štrljića, Ksenije Pajić, Špire Guberine, Snježane Sinovčić-Šiškov i mladih naraštaja koji ukorak prate doajene glumišta, možemo se s pravom nadati da će na malim ekranima, nakon niza sapunica, brzo zaživjeti i domaća dramska serija.

Pogledajte na vecernji.hr

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.