- Nisam baš neki pretjerani ljubitelj trodimenzionalnih filmova – priznao je Hugh Hefner. - Ja u kino idem da bih pobjegao od stvarnosti i dvije dimenzije su mi sasvim dovoljne.
No, prihvaćanje nove mode za kojom su svi poludjeli moglo bi vratiti nešto naklade Playboyu, koji je s nekadašnjih 3,5 milijuna primjeraka 2006. pala na današnjih milijun i pol. A ta moda i nije tako nova, nego je nova tehnologija koja je omogućila ono što je već neuspješno pokušavano u pedesetima.
- Potpisao sam ugovor s fotografom koji je trebao dvije gole žene snimiti u Chicagu – sjeća se Hefner kako je bio zainteresiran za 3D, ali je odustao kad je izračunao koliko bi ga stajalo davanje specijalnih naočala uz svaki broj. Zato je za trodimenzionalne slike Hope Dworaczyk, 51. po redu "Playmate of the Year", našao sponzora: HBO je radi promoviranja svoje serije "Okus krvi" pokrio troškove prilaganja crveno/zelenih naočala (s natpisom "HBO") uz svaki lipanjski broj legendarnog časopisa.
Za sliku lijepe Hope koja gledatelju pruža vinsku čašu oni koji su je vidjeli kažu da je pomalo mutna, ali da u 3D neke... osobine, recimo, izgledaju impresivno.
- To vam je kao ono upozorenje koje piše na retrovizorima - kaže sama Hope.
- Stvari mogu izgledati veće nego što jesu.
Nekad davno se govorilo da se najbolje nauči engleski baš listajući \"Playboy\"! Evo, sad su didaktički to još unaprijedili...