Promo

Hrvatski Telekom je glavni sponzor HRT-ova showa The Voice – Najljepši glas Hrvatske

Foto: PR FOTO
talent show
Foto: PR FOTO
talent show
VL
Autor
PR Članak
23.12.2014.
u 08:27
Pogledaj originalni članak

Hrvatski Telekom postao je glavni sponzor novog televizijskog showa The Voice – Najljepši glas Hrvatske, koji će se sredinom siječnja početi emitirati na Hrvatskoj televiziji. The Voice je jedan od najuspješnijih međunarodnih televizijskih formata, čija je osnova jednostavna: bira se najljepši glas.

Kroz postupak predizbora za The Voice – Najljepši glas Hrvatske prošli su samo kandidati s istinskim glasovnim talentom, a najuspješniji među njima izborili su nastup u audicijima pred četiri mentora. U hrvatskoj inačici showa mentori su Tony Cetinski, Jacques Houdek, Indira Levak, pjevačica Colonije, te Ivan Dečak, pjevač grupe Vatra, a voditelji showa su Iva Šulentić i Ivan Vukušić.

The Voice je u samo tri godine postao globalno najpopularniji talent show, a sada ga HRT napokon dovodi i u Hrvatsku. Drago mi je da je HT prepoznao potencijale The Voicea, a nama je vrlo važno imati jakog partnera koji cijelom projektu daje dodatnu vrijednost“, istaknuo je Aleksandar Kostadinov, glasnogovornik showa.

U The Voiceu- Naljepšem glasu Hrvatske nisu važni ni izgled ni dob kandidata, važan je samo dobar glas. Mentori će natjecatelje izabrati naslijepo, jer su tijekom audicija leđima okrenuti pozornici. Nakon audicija svoje će izabranike poučavati, a zatim slijede dvoboji u kojima nastupaju po dva natjecatelja svakoga mentora pri čemu mentori odlučuju tko nastavlja natjecanje. Završna faza su natjecanja uživo. Konačnog pobjednika, najljepši glas Hrvatske, u završnoj će emisiji izabrati sami gledatelji.

„Sigurni smo da će ovakav show, koji privlači stotine milijuna gledatelja na svim kontinentima svijeta, izazvati veliki interes i u Hrvatskoj. Sretni smo stoga što takvom uspjehu možemo pridonijeti stavljajući u njegovu funkciju najbolju mrežu u Hrvatskoj i naše usluge kao što su MAXtv To Go i Deezer. Ovo partnerstvo donijet će ne samo podršku hrvatskim glazbenim talentima, nego će i dodatno pridonijeti kvaliteti sadržaja koje obostrano stvaramo i nudimo našim korisnicima svaki dan“, rekla je Sanja Milinović, direktorica Odjela za nastup na tržištu Hrvatskog Telekoma.

Pobjednik The Voicea- Najljepšeg glasa Hrvatske neće samo ponijeti naslov Najljepšeg glasa Hrvatske nego će steći i pravo na ugovor s globalnom diskografskom tvrtkom Universal Music Group. Prema podacima vlasnika licencije, nizozemske tvrtke Talpa International, The Voice se emitira u 70 država svijeta i privlači više od pola milijarde gledatelja. 

Pogledajte na vecernji.hr