Potrebna je promjena

Iskusna pjevačica upozorava: Mladim glazbenicima sve je teže zaraditi

Foto: A. Miller/WENN
Norah Jones
Foto: WENN.com
Norah Jones
Foto: WENN.com
Norah Jones
Foto: WENN.com
Norah Jones
Foto: A. Miller/WENN
Norah Jones
Foto: Apega/WENN.com
Norah Jones
Foto: Dominic Chan/WENN.com
Norah Jones
26.09.2016.
u 10:00
Pojavom društvenih mreža i ubrzanim napretkom interneta, ispravna konzumacija i plaćanje glazbe postaje stvar prošlosti
Pogledaj originalni članak

Pjevačica Norah Jones (37) nakon 4 godine stanke izdaje svoj šesti album "Day Breaks". Ususret promociji novog uratka, osvrnula se na problematiku koja pogađa glazbenu industriju.

Na glazbenoj sceni posljednjih godina mnogo toga se promijenilo. Naglasak je svakako na načinu konzumacije te plaćanju glazbe.

– Mladi glazbenici trebaju promisliti o ponudama koje dobivaju i o čemu će zaista trebati pjevati. Danas je teško zaraditi od glazbe. Ljudi više ne kupuju albume, a ne koriste niti streaming servise – kazala je iskusna glazbenica.

Dodatni problem pojava je društvenih mreža. Jones priznaje da joj je drago što karijeru nije gradila tijekom postojanja stranica poput Twittera i Facebooka.

Foto: WENN.com

Foto: WENN.com

Iako su spomenute društvene mreže izvrstan alat za samopromociju, potrebna je velika količina uloženog vremena kako bi ona i uspjela. – Nekim umjetnicima ovaj vid komunikacije ne odgovora. Razlikuje se od njihove osobnosti, a te platforme trebaju koristiti u svrhu uspjeha – tvrdi Jones.

Moderno društvo naviklo se na trenutačno zadovoljavanje svojih potreba i dobivanje besplatnog, serviranog sadržaja. Zbog toga ti isti proizvodi sve više gube na kvaliteti, no, prije svega, trud koji su uložile osobe kako bi stvorile određeni proizvod prolazi prilično nezapaženo, dok korisnici u njemu nesmetano uživaju.

>> Norah Jones i društvo izvrsno reinterpretiraju opuse velikana

Pogledajte na vecernji.hr

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.