Kolumna

Izborna kampanja pokvarila nam je inače dobro razdoblje za televizijski program

Foto: Igor Kralj/Pixsell
Izborna kampanja pokvarila nam je inače dobro razdoblje za televizijski program
29.12.2019.
u 14:01
Još više od toga što nam nitko od kandidata nema što ponuditi, ljuti me činjenica da će nam nakon uništenog božićnog TV programa, sada uništiti i novogodišnji s drugim krugom koji je na rasporedu za nekoliko dana
Pogledaj originalni članak

Svakih nekoliko godina ovo lijepo blagdansko razdoblje unište nam neki izbori.

Ove godine to su, evo, oni za predsjednika, pa umjesto da na televiziji gledamo isključivo program s pozitivnim porukama kojih nam, nota bene, tijekom godine itekako nedostaje, mi unatrag nekoliko tjedana svakodnevno svjedočimo najsramotnijim prepucavanjima, bezobraznim lažima i nevjerojatnim glupostima. Poruke koje tijekom kampanje imamo priliku čuti, sve su samo ne pozitivne. One su, zapravo, upravo onakve kakvi su nam i kandidati - isprazne!

Onaj koji bi trebao pjevati, nije pjevao. Ona koja ne bi trebala, upravo je to činila, a posljednji iz tog svetog trojstva favorita raznih anketnih agencija, PR i marketinških službi te samoprozvanih stručnjaka za izbore, nije se prestajao svađati. Ponajviše sam sa sobom! Umjesto da gledamo božićne filmove poput "Kola sreće" s Eddiejem Murphyjem i Danom Aykroydom, hitova "Sam u kući 1 i 2", "Čudo u 34. ulici", "Umri muški" ili nešto drugo iz bogate ponude filmova prikladnih za ova doba godine, mi smo sedam dana prije Božića gledali debatu između jedanaest kandidata nakon koje je ostala zapamćena samo kravata Ante Đapića. Sve ostalo, složit ćete se ako ste poput mene tog utorka potratili dva i pol sata svog života, lako je otišlo u zaborav.
Isto vrijedi i za njihove televizijske spotove, ali njih je, nažalost, poprilično teško zaboraviti. Pogotovo Baku Mraz koja je pred kaminom zauzela poziciju da nam čita najljepše božićne priče, ali umjesto toga, što bi bilo primjereno i što joj ne bi bilo prvi put, servirala nam je svoju propagandu. Ili, evo, ne pada lako u zaborav onaj top kojim započinje izborni spot kandidata koji je nagovještavao borbu za promjenu Ustava, a tim ratničkim spotom dao je naslutiti da pri tome neće birati sredstva. Pogotovo kada se razmisli o tome koliko su novca bacili na te uratke kraj kojih se ni ono Josipovićevo udaranje štapićima ne čini tako lošim... Spotovi Zorana Milanovića? Konfuzni kao i njegove poruke...

Kako onda, pobogu, mirne duše na listiću zaokružiti nekog od ovih navedenih kandidata kada tijekom kampanje nisu uspjeli pokazati ni da su bolji, primjerice, od proizvođača deterdženta koji nas uvjeravaju kako će uz njihovu pomoć bjelina našeg rublja trajati dulje?! A možda, pokazat će narednih pet godina, i nisu bolji. Ono što me, međutim, ljuti još više od toga što nitko od kandidata nema što ponuditi, jest činjenica da će nam nakon uništenog božićnog TV programa, sada uništiti i novogodišnji ovim drugim krugom koji je na rasporedu za nekoliko dana. Svaki put na početku godine, naime, iznimno je važno gledati filmove koji podižu ljudski duh, motiviraju da postanete bolji čovjek, podsjećaju nas na ljepotu života, poput klasika Francka Capre "Divan život", "Forresta Gumpa" ili, što ja znam, "Društva mrtvih pjesnika"...

Nakon nekoliko dana gledanja isključivo takvih filmova, čovjek je spreman za predstojeću godinu i sve ono lijepo što ona donosi. Istodobno, nakon nekoliko dana gledanja nadmetanja dvoje kandidata koji su se kvalificirali za drugi krug predsjedničkih izbora, a što je, evo, naša sudbina ove godine, čovjek nije spreman ni ustati iz kreveta ujutro. Datum izbora kritizirali su mnogi, ali iz posve drugih razloga. Navodili su da se u Hrvatsku prije Božića još uvijek neće vratiti dovoljan broj onih koji su upravo zbog ovakvih kandidata i napustili zemlju, te da će za vrijeme drugog kruga mnogi registrirani birači biti spriječeni u glasanju jer će se na nekoj atraktivnoj zimskoj destinaciji veselo spuštati niz snježnu padinu. Cilj onih što su određivali izborne datume je, tvrdili su, da što manje ljudi na njih izađe.

Pa, iako u teoriji oba argumenta stoje, nitko nije mislio na one koji su zapravo u većini: one koji nikamo ne putuju, ni prema Hrvatskoj, ni iz Hrvatske, već su cijelo vrijeme ovdje i sve što žele je nakon naporne godine tijekom koje se isti ovi političari nisu skidali s malih ekrana, malo odmoriti uz neke nadahnjujuće filmove koji će im vratiti vjeru u život. Na obiteljskom ručku, kraj adventske kućice uz čašu kuhanog vina i dok se otvaraju darovi treba voditi razgovore o lijepim i pozitivnim stvarima koje promoviraju filmovi koji inače u ovo doba godine okupiraju naš TV program, a ne o politici koja nas, evo, već godinama samo razdvaja... Upravo zato što su nam nakon svega ostalog oduzeli i kvalitetan blagdanski TV program kojemu se svake godine radujemo, baš kao ni glas na izborima, neću političarima dati ni ovu svoju TV ružu.

 

Ključne riječi
Pogledajte na vecernji.hr

Komentari 7

AG
Agramer77777
14:16 29.12.2019.

uvijek protiv sdp-a i milanovica!

Avatar Mentat
Mentat
14:59 29.12.2019.

Što reći. Kad vidiš ove kandidate u drugom krugu, poželiš da si Sam u kući i da te "mokre bandite" središ svim raspoloživim sredstvima?!

KA
kanđija
14:58 29.12.2019.

Milanović je lažljiac od glave do pete. Kada se prije 9 godina bili izbori za parlament, upravo u Osijeku, sam mu dao materijale o Zdravku Ronku inače njegovom miljeniku a sada prebjegu kod Bandića i njegovim aferama u Požegi ( preplaćeni radovi, afera sa fiktivnim situacijama koje je platio Kamen Ingradu, afera sa mjenicama). Iako je i tada najavio borbu sa kriminalom ne da je poveo tu borbu nego je i pomogao Ronku da se sve te prijave stavi odvjetništvo u ladicu i da se razvodne istrage, a dokazi unište ili saniraju. Pa je tako Kamen Ingrad vratio gradu Požegi novce za fiktivne situacije, mjenice su se pogubile.... Vuk dlaku mijenja ali ćud nikada.