Hrvatska dizajnerica Kristina Burja održala je još jednu reviju u Dubaiju, gradu budućnosti, raskoši i jedinstvenog dizajna. Kao jedina predstavnica Hrvatske, nastupila je na 8. Arab Fashion Weeku te dobila brojne komplimente za predstavljenu novu kolekciju, ali i ponudu koja se ne odbija.
Krie Design već tri godine svoje kolekcije predstavlja na svjetskim modnim pistama. Nakon Abu Dhabija, Los Angelesa, Las Vegasa, Rima i Milana prošle jeseni dobila je prvi poziv za nastup u Dubaiju, a ovog proljeća i za 8. Arab Fashion Week koji je posebno zanimljiv modnoj javnosti te se obraća velikom modnom tržištu. Pokrovitelji su bili Victoria Secret i Laduree, a dizajnerica brenda Blumarine, Anna Molinari otvorila je ovaj modni događaj svojom revijom.
Kristina Burja, koja je dio internacionalnog projekta Green Fashion Week, oduševila je publiku svježim, originalnim idejama što je izuzetno traženo u vrijeme hiperprodukcije u modnoj industriji.
Stoga nije iznenadio poziv da bude jedna od prvih dizajnerica koja sudjeluje u jedinstvenom svjetskom projektu 1422 - Ready Couture Concept Store, koji će konceptualno spojiti različite kulture povezane originalnošću dizajna i kvalitetom proizvoda. U ovom projektu sudjeluju dizajneri iz Engleske, Turske, Austrije, Libanona, Palestine, Ujedinjenih Arapskih Emirata i Hrvatske koju predstavlja Krie Design.
je vrijedan 160 milijuna kuna i organizatori imaju razrađen poslovni koncept koji je okrenut budućnosti u plasiranju i prezentiranju dizajna na jedinstven način i kao takav je zaštićen u vidu trade marka. Volim izazove i pomicanje granica. Već sam nekoliko puta dokazala da kvalitetan, originalan dizajn, koji ima pozadinsku priču u vidu održivog razvoja te korištenja motiva iz hrvatske kulturne baštine, govori sve jezike pa ga prihvaćaju žene na svim kontinentima. Kolekcija je puna boja i ugodnih materijala, ali prije svega ima statement detalje koji su prepoznatljivi za Krie Design.“- ispričala je Kristina Burja koja će uskoro predstaviti kolekciju i domaćoj publici na novoj zagrebačkoj lokaciji te nastaviti realizaciju poslovnog plana razvoja brenda.