Kad je krajem siječnja na HTV-u s emitiranjem krenuo The Voice – najljepši glas Hrvatske, glasni su bili prigovori da mentore u showu od subote do subote gledamo uvijek u istoj odjeći.
Voice ili X Factor Adria
Nakon premijerne emisije RTL-ova showa X Factor Adria prikazane u nedjelju pokazalo se da je inzistiranje na tome da mentori emisije snimaju u istoj odjeći bio pun pogodak. Nastupi kandidata unaprijed su, naime, bili snimljeni u oba showa koja traže novu glazbenu zvijezdu i kasnije montirani, već prema odluci redatelja pa smo Indiru Levak u Voiceu tijekom audicija gledali u istom crnom kombinezonu, što je osiguralo kontinuitet bez obzira na to kad su audicije snimljene.
S druge strane, poprilično je bilo zbunjujuće gledati prvu emisiju X Factora u kojoj se članica žirija Aleksandra Kovač u jednom kadru pojavljivala u crvenoj haljini, u drugom u ljubičastoj, pa u trećem kadru opet u crvenoj haljini, iako nam je kao gledateljima razumljivo da su nastupi kandidata s audicija montirani u istoj emisiji bez obzira na to što nisu snimljeni isti dan.
Ovo je tek jedan od primjera koji pokazuju da je HTV ljestvicu očekivanja podigao (zasad) previsoko za uzdanicu RTL-a. Općenito, Voice ostavlja profesionalniji dojam, uz to što je već sad izrodio niz imena o čijim se nastupima priča danima nakon emisije. Za X Factor svakako je prednost hitmejker Tonči Huljić u žiriju i nenadmašna pojava Massima Savića kojeg prvi put gledamo u toj ulozi, kao i činjenica da se show prikazuje i u Srbiji, BiH, Makedoniji...
X Factoru dodatni je začin i to što u montaži nisu izrezani kandidati koji su uvjereni da znaju pjevati, a ne znaju. Valja napomenuti da je interes za oba pjevačka realityja bio iznimno velik, s time da se za X Factor u Hrvatskoj i zemljama u regiji prijavilo ukupno nevjerojatnih 12 tisuća kandidata. No, put do slave nije popločen samo pjevanjem, Hrvati vole i kuhati!
Što kažu gledatelji?
Dokaz su tome čak dva kulinarska realityja na nacionalnim televizijama. Protekli vikend s prikazivanjem je, naime, počela treća sezona Masterchefa Hrvatska na Novoj TV, a već neko vrijeme na RTL-u se prikazuje Tri, dva, jedan – kuhaj, a između ta dva showa primjetan je sličan omjer snaga kao i u glazbenim realityjima.
Baš kao i u srazu Voicea i X Factora, i u ovom slučaju RTL-ova je emisija za koplje lošija. Naime, premda u Masterchefu još voda nije ni zakipjela, iz prve je emisije bilo jasno da su od 1700 prijavljenih izabrali doista kandidate koji se u kuhinji snalaze kao ribe u vodi, dok nam ni dandanas nije jasno kako su se u Tri, dva, jedan – kuhaj našli kandidati koji ne znaju spraviti ni najjednostavnija jela poput – ajnpren juhe. Što kažu gledatelji?
Voice prednjači s gledanošću od 14,9 posto, prvi X Factor gledalo je 11,2 posto ljudi, Tri, dva jedan – kuhaj bilježi gledanost od 8-9 posto, a Masterchef je osvojio 11,7 posto gledatelja.
>>The Voice – Koji vam je od ovih nastupa fantastične Nine Kraljić najbolji
>>O njenom se nastupu priča i dan poslije. Čime je to Nina Kraljić osvojila publiku i mentore
Ima dosta StSitZub u Hrvatskoj pa nek si gledaju yuospović-tvprojekte. Region mutanti nek samo mentoriraju izvođačima s prostora ex sada i ubuduće uvijek ex.