PROMO

Laudato TV sve gledaniji

Laudato TV
Laudato TV
23.03.2022.
u 15:17
Obiteljska televizija na prvi dan proljeća bila je najgledanija među nenacionalnim kanalima
Pogledaj originalni članak

Obiteljska televizija Laudato TV zauzela je jučer prvu poziciju na popisu gledanosti nenacionalnih TV kanala u udarnom terminu. Prema rezultatima gledanosti agencije Nielsen Media, u ukupnom poretku svih kanala u udarnom terminu jučer, 21. ožujka, Laudato TV je na ukupnoj populaciji bio šesti najgledaniji TV kanal u Hrvatskoj. S prosječnom gledanosti od 7.621 gledatelja između 18 i 23 sata uvrstio se odmah iza vodećih televizija s nacionalnom koncesijom te na prvom mjestu ispred svih tzv. pay TV kanala. Najgledaniji programi dana na Laudato TV-u bili su vjerski programi, prijenos Svete Mise koji je pratilo 31.809 gledatelja i Krunica Božjeg Milosrđa s 20.396 gledatelja, ali i popodnevni programi humoristična emisija 'Božanstvena komedija' s 8.001 gledateljem i emisija strane produkcije 'Vijesti iz Svete Zemlje' s njih 5.986.

Laudato TV

Laudato TV je u full monitoringu TV gledanosti u sustavu Nielsen Media Research od rujna 2021. otkada bilježi porast gledanosti.

Ova obiteljska televizija šesti puta organizira koncert podrške svom poslovanju pod nazivom 'Progledaj srcem' koji sa svakim izdanjem okuplja sve više posjetitelja. I ovoga puta 'Progledaj srcem' je koncertni događaj godine koji će se 04. lipnja održati na Stadionu Maksimir pred 44.000 ljudi.  

GLEDANOST NENACIONALNIH KANALA U UDARNOM TERMINU

Activity

Target

Day Part

   

Live

Total Individuals

18:00:00 - 22:59:59

   

Counter

Channel\Variable

(r) AMR

AMR %

SHR %

1

Laudato TV

7.621

0,20%

0,50%

2

Pickbox TV (C)

7.485

0,20%

0,49%

3

Klasik TV (C)

7.167

0,19%

0,47%

4

Nickelodeon (C)

6.105

0,16%

0,40%

5

Fox Crime (C)

6.092

0,16%

0,40%

6

N1 (C)

5.881

0,15%

0,38%

7

RTL Crime (C)

5.414

0,14%

0,35%

8

RTL Living (C)

4.118

0,11%

0,27%

9

Nat Geo Wild (C)

3.619

0,09%

0,24%

10

CineStar TV (C)

3.606

0,09%

0,23%

 

UKUPNA GLEDANOST KANALA U RH U UDARNOM TERMINU

Activity

Target

Day Part

   

Live

Total Individuals

18:00:00 - 22:59:59

   

Counter

Channel\Variable

(r) AMR

AMR %

SHR %

1

NovaTV

463.293

12,11%

30,18%

2

RTL

249.605

6,52%

16,26%

3

Doma TV

127.292

3,33%

8,29%

4

RTL 2

43.373

1,13%

2,83%

5

RTL Kockica

13.750

0,36%

0,90%

6

Laudato TV

7.621

0,20%

0,50%

7

Pickbox TV (C)

7.485

0,20%

0,49%

8

Klasik TV (C)

7.167

0,19%

0,47%

9

Nickelodeon (C)

6.105

0,16%

0,40%

10

Fox Crime (C)

6.092

0,16%

0,40%

 

*Izvor: AGB Nielsen Media
Razdoblje: 21.3.2022.
Target: 4+, Total Individuals

Laudato TV

Ključne riječi
Pogledajte na vecernji.hr