nakon povratka iz Japana

Bivša manekenka i nogometaš pokreću novi biznis u Zagrebu: 'Već godinama razmišljamo o tome'

Foto: Instagram
Foto: Instagram
Foto: Sanjin Strukic/Pixsell
Foto: Marko Lukunić/Pixsell
08.04.2019.
u 08:00
Uspješna manekenka Ljupka Gojić Mikić i nogometaš Mihael Mikić po povratku u Hrvatsku odlučili su zaploviti ugostiteljskim vodama.
Pogledaj originalni članak

Jedna od naših najuspješniji manekenki Ljupka Gojić Mikić sa suprugom Mihaelom kreće u novi poslovni pothvat. Nakon modnih pisti i nekoliko tisuća pretrčanih kilometara na nogometnom travnjaku ovaj bračni par okušat će se i u ugostiteljskim vodama.

Na dvije lokacije u Zagrebu otvaraju slastičarnicu i kafić u kojem će se nuditi slastice po uzoru na one iz dalekog Japana gdje su Mikići donedavno živjeli.

Uskoro otvorenje
– Lokal se trenutačno uređuje. Otvorenje bi moglo biti krajem travnja – govori nam Ljupka koju smo sreli u kratkom predahu od posla na reviji Aleksandre Dojčinović. Jedna slastičarnica bit će na Knežiji, u kvartu u kojem je Ljupka odrasla, dok će se druga smjestiti u samom centru grada, točnije u Teslinoj ulici. U dašku japanske gastronomije koja je na prvu osvojila Mikiće tako će uskoro moći uživati i Zagrepčani.

– U Japanu ima jako mnogo slastičarnica i kolača. Nalik su na francuske kolače, ali japanski kolači su toliko fini i lagani da možete pojesti pet komada odjednom. Ako mene pitate, mislim da su Japanci kada su kolači u pitanju nadmašili sve – ističe Ljupka. Sa suprugom Mihaelom u Japan se odselila 2009. godine kada je on počeo igrati u Sanfrecce Hiroshimi, a prije dvije godine uoči rođenja treće kćeri vratila se u Hrvatsku. U Zagrebu joj se nakon okončanja nogometne karijere pridružio i Mihael. Za sebe i supruga kaže da su veliki gurmani koji vole istraživati gastronomsku scenu, posebno kolače, pa one koji ih poznaju odluka o otvaranju slastičarnica nije iznenadila.

Foto: Marko Lukunić/Pixsell

Mika posljednjih nekoliko godina stalno priča o tome. U posljednje vrijeme počeo je proučavati čak i kave i ljudi bi se iznenadili koliko zna o tome, a ja sam pravi tipični gurman koji uživa u kolačima i hrani općenito, što se baš i ne bi reklo za jednu manekenku. Nismo ni jedno ni drugo iz te branše, ali uvjerena sam da ćemo dobro plivati – ističe nekadašnja manekenka.

Za slastice u njihovu lokalu bit će zadužen cijeli tim slastičara koji su pomno izabrali, a na pitanje hoće li u timu biti i neka istaknuta slastičarska imena, tajanstveno odgovara: – Ne bih još željela govoriti o imenima, ali uskoro će se sve doznati. Mogu samo reći da jako vjerujem curama i mislim da su zaista odlične.

Foto: Sanjin Strukic/Pixsell

Osim izrade slastica, Mikići su i posao uređenja prepustili ženskim rukama. Naime, za dizajn interijera zadužena je bivša pjevačica i nekadašnja članica popularne grupe Divas Martina Štritof koju s Mikićima osim poslovne suradnje veže i dugogodišnje prijateljstvo.

Obiteljski brend
Trenutačno je Ljupka okupirana otvaranjem lokala, no unatoč tome nije zanemarila ni svoj modni brend Jolie Petite koji je prije deset godina pokrenula s majkom i bratom.

Jolie Petite uvijek mi je broj jedan. Radim kao i prije, a uza sve to imam troje djece tako da sam uvijek nečime okupirana – kaže Zagrepčanka koja je ponosna majka triju kćeri, 9-godišnje Jane Sienne, 7-godišnje Mile Amelie te 1,5-godišnje Mari Dane. Na pitanje ima li još kakvih novosti u obitelji Mikić, kroza smijeh odgovara: – Trudna nisam, ostalo je sve po starom – zaključuje uspješna manekenka, dizajnerica, a uskoro i vlasnica prve japanske slastičarnice u Zagrebu.

Pogledajte i koji su najkraći zvjezdani brakovi.


Pogledajte na vecernji.hr

Komentari 29

Avatar arba_arba
arba_arba
12:00 08.04.2019.

prodajem pasku janjetinu i licki krompir. Sve iz eko-proizvodnje. Centar Lisana Ostrovckih pa od crikve 300 metara burnije.

MA
maltez
13:16 08.04.2019.

Originalna ideja ! Otvaraju gostionicu. Bravooooo ! Kako se nitko do sada toga nije sjetio?

Avatar toxic alien
toxic alien
13:17 08.04.2019.

Ne znam za kafic, ali te slasticarnice nece dugo... Tu mozda navrati poneki iskreni gurmanski avanturist i nekoliko snobova. Gurmanskih avanturista ionako nema mnogo, a snobovima je jedino vazno da se mogu pohvaliti da su probali "japanske" kolace barem jednom u zivotu... Mislim da ni ove besplatne reklame u vidu novinskih clanaka nece mnogo pomoci. Za 5-6 mjeseci ce osvanuti naslov... zatvaraju se "poznatate" japanske slasticarnice na Kneziji i u Teslinoj...

Još iz rubrike Showbiz