Ulaskom u eru vodenjaka svjedočimo jednom kraju ali i novom početku, rađanju novog života u kojem će osnovna vrijednost biti sam čovjek. Početak u svojoj osnovi uvijek počinje rađanjem, stvaranjem novog života. Jedinom konstantom koja nas kao vrstu čini održivom. Spona između majke i djeteta kao ciklusni proces koji se generacijski izmjenjuje. Spoznaja i svjesnost uzajamnog odnosa kroz čistu emociju darovanja života i međusobne empatije vodi ka neraskidivom odnosu i neoborivoj snazi, jačoj od bilo kakve materije. Kao univerzalni prosperitet.
Kao takav, poslužio je i kao inspiracija jednom neobičnom, prijelaznom periodu življenja i stvaranja kojem upravo svjedočimo. Periodu koji nas navodi na promjene, da naučeno ostavljamo iza sebe a pripremamo se na neko novo doba jer u osnovi svakog završetka je i novo rađanje, novi život.
- Kampanja je snimljena u arhitektonski impresivnom, ali devastiranom i zapuštenom, zaštićenom spomeniku hrvatske kulture, u Krvavici.
Djelo je to arhitekte Rikarda Marasovića izgrađeno 1964 godine kao dječje lječilište, a jedno je od kanonskih djela hrvatske moderne arhitekture, koje je relevantno i u internacionalnom kontekstu. U arhitektonskom smislu to je impresivno neobičan, kružni lebdeći volumen na stupovima, poput betonskog, futurističkog svemirskog broda. Kao i mnoga remek-djela naše umjetnosti prošlog stoljeća, danas je potpuno devastiran i prepušten propadanju.
Ono što ga dodatno čini zanimljivim je da gotovo nema površine koja nije oslikana grafitima, pa osim po svojoj arhitektonskoj vrijednosti ono danas svjedoči i suvremenoj pop kulturi, novijeg doba. Upravo taj odnos apokaliptične kulise naspram veličanja života daje širu, impresivniju dimenziju samoj ideji istinskih vrijednosti koje oplemenjuju i daju smisao našeg postojanja. Ujedno je i još jedan pokušaj skretanja pozornosti na postojeće umjetničke vrijednosti koje se nesavjesno prepuštaju zaboravu.
VIDEO Pogledajte Večernjakovu desetku sa Zdenkom Kovačiček