Vojvotkinja od Sussexa Meghan Markle (42) posljednjih dana ne prestaje privlačiti pažnju javnosti. Nakon što se za vikend u društvu supruga, princa Harryja (39) pojavila na humanitarnom polo turniru koji se održao u Miamiju, sada je njezin novi brend American Riviera Orchard lansirao prvi proizvod.
Članica kraljevske obitelji projekt je pokrenula ranije ove godine, kad je otvoren i profil na Instagramu. U početku su vješto skrivali konkretne detalje, znalo se samo da će novi proizvodi obuhvaćati domenu lifestylea. S obzirom na oduševljenje Meghaninom dugom crnom kosom i njegovanim izgledom, obožavatelji su nagađali da je riječ o proizvodu za njegu kose ili nekom komadu kozmetike, ali dočekalo ih je iznenađenje.
Naime, Markle je na adresu odabranih influencera i osoba iz javnog života poslala staklenke džema od jagode. Među prvim sretnicima koji su se pohvalili primitkom ovog ekskluzivnog proizvoda jesu argentinska influencerica Delfina Blaquier i modna dizajnerica Tracy Robbins. Blaquier se oglasila putem priče na osobnom Instagram profilu gdje je pohvalila najnoviji poklon vojvotkinje od Sussexa: - Džem od jagode čini me sretnim. I ja obožavam vaš džem, American Riviera Orchard - napisala je uz fotografiju staklenke na čijoj etiketi piše "10 od 50", prema čemu se može zaključiti kako je proizvod limitiran.
GALERIJA: VIDEO Meghan Markle otjerala nepoznatu ženu od princa Harryja, snimka postaje viralna
Sudeći po komentarima na društvenim mrežama, obožavatelji nisu očekivali ovu slasticu. Mnogi su kritizirali izgled i praktičnost pakiranja, komentirajući da etiketa izgleda kao da će se svakog trenutka odlijepiti. Bilo je i razočaranih što je proizvedeno samo 50 teglica marmelade, a dobar dio je očekivao neko glamuroznije iznenađenje.
Odmah su se pojavile teorije da je Meghan inspiraciju za novi poslovni pothvat uzela od svog svekra, kralja Charlesa, koji je još 90-ih počeo prodavati prehrambene artikle poput džemova iz svoje privatne rezidencije. Očekuje se da će puni asortiman proizvoda zajedno sa službenom web stranicom biti pušten kasnije ovog proljeća. - Vojvotkinja je uzbuđena zbog svojeg najnovijeg poslovnog pothvata. Ovo je nešto što je željela ostvariti već neko vrijeme. Jedva čeka sa svima podijeliti svoj stil i stvari koje voli - otkrio je izvor za People.
Podsjetimo, princ Harry i njegova supruga imaju velike novosti i najavili su dva nova projekta koji će se emitirati na streaming platformi Netflix. Prema pisanju Daily Maila par će u suradnji s Netflixom predstaviti emisiju o kuhanju, vrtlarenju i polu. Ove serije su dio unosnog ugovora koji je par potpisao sa ovom streaming platformom još 2020. godine kada su odlučili napustiti kraljevsku obitelj te iz Velike Britanije preseliti u Ameriku.
VEZANI ČLANCI:
U prvoj seriji Meghan će 'slaviti radosti kuhanja, vrtlarstva, zabave i prijateljstva', prenosi Daily Mail napise iz američkih medija. Emisiju producira The Intellectual Property Corporation Sony Pictures Televisiona, tvrtka koja stoji iza Huluovog "The D’Amelio Showa" i A&E-jevog "Leah Remini: Scientology & the Aftermath", a vojvotkinja od Sussexa trebala bi biti izvršna producentica.
Druga serija fokusirat će se na svijet pola i primarno je snimljena tijekom Otvorenog prvenstva SAD-a u polo u Wellingtonu na Floridi, u USPA Nacionalnom polo centru te je izvršni producent ovog serijala princ Harry. Podsjetimo par je prije dvije godine na Netflixu objavio 107 milijuna vrijednu dokumentarnu seriju "Harry i Meghan" koja je pompozno najavljivana da bi na kraju većinu gledatelja razočarala. Javnost je prvi put imala prilike vidjeti intimne fotografije para, a među njima je i ona na kojoj Meghan plače.
VIDEO: William je odgovorio Harryju na privatnu poruku, ali ton nije bio bratski i pomirljiv