Ljubitelji automobila u nas mogu birati emisije, a nova u nizu – “Sedma brzina” – najavljuje da će biti potpuno drukčija, što potvrđuje i promotivnim spotom u kojem producent baca gnojivo na jedan novi automobil.
Ona se od prošle godine emitira na lokalnim televizijama, a osim testovima i aktualnostima iz automobilske industrije, osvojila je gledatelje emotivnim prilozima o velikanima. Od ove sezone pažnju privući i rubrika sklizak kolnik, u kojoj nazivaju ljude iz oglasnika i poznate osobe. Odsad se emitira i u BiH, te Crnoj Gori, pa ima najveći auditorij medu sličnim TV projektima. O novim vozilima ne govore u rukavicama, a pozvali su razočarane kupce da im se jave.
– Ljudima je dosta laži i upravo smo zbog toga drukčiji. Razočarani kupci zovu nas nudeći svoja nova vozila – kaže Ivan Ril, autor portala Velike nagrade i producent “Sedme brzine”. – Rješenje naše situacije došlo je samo od sebe. U početku smo bili zabrinuti, ali ubrzo smo shvatili da “Sedma brzina” može postati medijska platforma nezadovoljnih kupaca kojih je više nego što se misli – dodaje Ril. Prve dvije emisije nove sezone u cijelosti su posvećene frankfurtskom salonu automobila.
– Treba nam vremena kako bismo opravdali očekivanja. Prvu sezonu iskoristili smo kao probnu i tu smo definirali pravac kojim želimo ići – ističe Ril. Uskoro će dovršiti izgradnju vlastite testne staze, a najavljuju i zahtjevna snimanja iz zraka. Voditeljica emisije je Crnogorka Milica Radonjić, a medu suradnicima je i proslavljeni as Niko Pulić.