Najpopularniji YouTuber na svijetu MrBeast, pravim imenom Jimmy Donaldson, poznat je po svojim neobičnim izazovima koje pokazuje na ovoj platformi, a njegov najnoviji projekt toliko je neobičan da su ga ljudi opisali kao "potpuno psihičko mučenje".
Naime, MrBeast je na X-u (bivši Twitter) objavio fotografiju bijele sobe opremljene s dva kreveta, nekoliko osnovnih potrepština, par ormarića, umivaonikom, velikim sefom i zatamnjenim prozorima koji služe za promatranje.
- Biste li proveli 100 dana u ovoj sobi s potpunim strancem za 500.000 dolara? - napisao je pored te dodao:
- Vrata su otključana, a ako jedno od vas ode prije 100. dana, oboje gubite.
YouTuber nije podijelio više detalja, a već je izazvao burne reakcije ljudi na X-u. Neki su izjavili kako ne bi imali nikakvih problema s dovršavanjem izazova, dok drugi baš i nisu bili toliko sigurni u ideju zatvaranja ljudi u zamjenu za novac.
- MrBeast provodi psihološku torturu nad siromašnim ljudima baš poput bogatih negativaca u horor filmovima - komentirao je jedan korisnik novi izazov youtubera, a drugi se složio:
VEZANI ČLANCI
- Psihološki oštetiti ljude tako što ćeš im obećati novac za YouTube video je ludo.
Samo minutu nakon prve objave, MrBeast je objavio novu, u kojoj je dao do znanja da izazov uskoro kreće: "Upravo ću pokrenuti ovaj eksperiment, da vidimo kako će uspjeti!" No, MrBeast nije objavio datum emitiranja videa niti više detalja o tome.
Inače, neki od videa po kojima je MrBeast poznat su: "Proveo sam 50 dana živ zakopan", "Zadnji koji napusti krug osvaja 500.000 dolara", "Squid Game" u stvarnom životu i tako dalje.
Jimmy se na ovoj društvenoj mreži pojavio 2017. godine kada je objavio prvi video i u njemu pokazao kako broji do 100.000, za što su mu, rekao je, trebala 44 sata. Kazao je da je shvatio da to funkcionira, bio je očajan što nije imao novca, a kada su mu se predviđanja potvrdila, znao što treba raditi na platformi. Tako je 10 sati gledao spot kreatora Jakea Paula "It's Everyday Bro" i vrtio fidget spinner 24 sata čime je došao do prvog milijuna pratitelja.
Nakon toga je shvatio kakvi videi mogu postati viralni i krenuo ih snimati, a to uključuje izazove zadnja-osoba-koja-ode, ili pak daje velike iznose novca vozačima Ubera ili konobaricama, a jednom je otvorio i prodavaonicu automobila i potom sve aute podijelio besplatno.
VIDEO Željko Bebek otkrio kako mu je menadžer grupe Kodeks popravio zube