novi izazov

Nakon drame na ljetovanju Nikolina Pišek pokrenula biznis: 'Mislim da sam napravila nešto stvarno dobro'

Foto: Instagram/riley.loudermilk
Foto: Instagram
Foto: Promo
Foto: Promo
Foto: Promo
Foto: Instagram screenshot
Foto: Instagram
Nikolina Pišek
Foto: Instagram
26.09.2020.
u 09:47
“Trudila sam se napraviti univerzalne komade i voljela bih da ih djeca nasljeđuju”, kaže Nikolina Ristović koja će svoju dječju kolekciju od eko pamuka predstaviti kroz mjesec dana.
Pogledaj originalni članak

Nakon drame s iznajmljivačem vile koju je ovo ljeto doživjela na obiteljskom ljetovanju u Kaštelima, TV voditeljica Nikolina Pišek, udana Ristović, odlučila je okrenuti novu stranicu i energiju usmjeriti prema novom biznisu. Već godinama slovi za jednu od najbolje odjevenih Hrvatica, smisla za modu joj ne nedostaje, a svoj je hobi odlučila pretočiti i u posao. Pišek je ponovno odlučila oživjeti brend “Guilty or Innocent” koji je prije nekoliko godina pokrenula s modnim dizajnerom Borisom Banovićem, no ovog puta s nešto drugačijom vizijom.

Foto: Instagram screenshot
Nikolina Pišek-Ristović
Foto: Instagram screenshot
Nikolina Pišek-Ristović
Foto: Instagram
Nikolina Pišek-Ristović
Foto: Krasnodar Peršun/HRT
Nikolina Pišek
Foto: Instagram
Nikolina Pišek
Foto: Instagram
Nikolina Pišek-Ristović

Udobni komadi

– S Borisom sam se razišla u kreativnom smislu. On je htio širiti kolekciju, a ja sam htjela da se zadržimo na nekim basic komadima poput pamučnih majica. Naposljetku sam odlučila da želim napraviti kolekciju za djecu jer oduvijek više volim dječju modu nego modu za odrasle – govori nam Pišek. U tijeku su posljednje pripreme, a svoju će liniju od ekološkog pamuka predstaviti za mjesec dana u webshopu. Riječ je ponajprije o komadima koji su udobni i praktični, ali i vizualno atraktivni. – Budući da sam školovana i obrazovana kao dizajner, ne tekstilni, nego sam završila dizajn na Arhitektonskom fakultetu, užasno sam veliki pristalica Bauhausove škole da dizajn zapravo mora proizlaziti iz uporabne vrijednosti. To mi je bila misao vodilja i s tim se borim već dvadesetak godina koliko sam majka. Kad kupujem stvari za svoju djecu, borim se s time da nađem neki optimum između upotrebljivosti i nekog vizuala i to što oblačimo, koliko je to praktično, upotrebljivo i njima ugodno i zgodno – dodaje Nikolina i priznaje kako je u početku ipak imala stručnu pomoć.

Foto: Promo

– Malo sam se dogovarala s Andreom Bistričić koja se bavi dizajnom i modnim consultingom za velike modne kuće u Londonu, ali na kraju je 99% proizvod isključivo mog pristupa dizajnu, mog promišljanja i svakako nosi moj potpis – ističe 44-godišnja Zagrepčanka. Iako ima dvije kćeri, 22-godišnju Hanu i 6-godišnju Unu Sofiju, linija nije posvećena isključivo djevojčicama. – Voljela bih rušiti neke stereotipe i zato je puno stvari iz kolekcije uniseks što znači da ih mogu nositi i dječaci i djevojčice te da to potpuno funkcionira u toj priči. Potrudila da u toj kolekciji podilazim tim princezastim ukusima djevojčica, ali ne u potpunosti jer ne volim baš banalizirati stvari i ne mislim da je nužno djevojčice moraju nositi roza, a dječaci plavo. Isto tako ne mislim da princeze moraju biti onakve kakve jesu, postoje i rock-princeze i punk-princeze – napominje Nikolina čija se princeza Una Sofija zajedno s prijateljicama našla ispred kamere za potrebe snimanja kampanje, no to baš i nije prošlo glatko.

Foto: Promo

Ne robuje trendovima

– Bila je najmanje kooperativan model od svih modela tamo i rekla sam da će dobiti otkaz. Bilo je to ponajviše zato što sam ja bila tamo pa je neprestano nešto protestirala i imala zahtjeve. S njom je bilo najteže, a ona je i inače dosta zahtjevna što se tiče oblačenja – smije se Nikolina. Priznaje i da je, kada je riječ o odjeći njezinih mezimica, vrlo sentimentalna te je upravo zbog toga htjela napraviti nešto što nije zahvaćeno trendovima. – Trudila sam se napraviti neke univerzalne komade i voljela bih da ih djeca nasljeđuju. Recimo, neke odjevne predmete koje je nosila moja Hana i koji su mi jako dragi nosila su djeca nekih mojih prijateljica i sad ih opet nosi Una. Dječja odjeća mora tako funkcionirati, sve majke znaju da to cirkulira i šteta je da se neki dobri komadi bacaju. Veseli me ovo sve jer radim to iz ljubavi i mislim da sam napravila nešto što je stvarno dobro – zaključuje.

Foto: Instagram

USUSRET VELIKOM KATOLIČKOM BLAGDANU

Simona Mijoković: 'Djed Božićnjak' sotonsko je djelo, a svoju djecu ne darujem na dan Božića

- Moja djeca ne vjeruju u postojanje "Djeda Božićnjaka". To je sotonsko djelo i sigurno znam da svoj život, roditeljstvo i odgoj želim graditi na stijeni Isusa. Ta stijena neće se nikada srušiti. A kada je nešto sagrađeno na pijesku, na lažima, kad tad će se srušiti. Moja djeca znaju da je "Djed Božićnjak" lažac i da ne postoji. On je čak i kradljivac, uzima sve ono što Božić uistinu jest, rođenje Isusa Krista. Uzima kroz nametnutu kupovinu, a što je lažni privid sreće - istaknula je za Večernji list Simona Mijoković.

Pogledajte na vecernji.hr

Komentari 3

EE
eem
10:24 26.09.2020.

Pa dotična je biznis pokrenula.još 2013 dodavanjem prezimena Ristović

BE
berija
15:53 26.09.2020.

Mia Buva, kako to bijedno zvuči? Za ovo si išla u školu? Prostitucija je časnija.

Avatar PARA BUBA MARA
PARA BUBA MARA
12:06 26.09.2020.

Pušek je tražila univerzalan komad i još bi ga dala u nasljedstvo ?