Možda više no o pjesmama Lane Del Rey u medijima se pisalo o njenom stilu odijevanja koji je modna industrija brzo prigrlila i dizajnerske kuće bore se za njenu naklonost. Damski retrostil američke pjevačice s nogu je oborio britansku modnu kuću Mulberry koja je u veljači dizajnirala torbe nazvane prema njihovoj novoj muzi Lani Del Rey.
Lista čekanja za torbu
– Volim Lanine stylinge koji su nostalgični, ali opet i jako moderni. Upravo nas je to inspiriralo da kreiramo bezvremensku, elegantnu i profinjenu torbu koja je istodobno i praktična i tako odgovara svim ženama – objasnila je Mulberryjeva dizajnerica Emma Hill. Torbe u bijeloj, crnoj, plavoj, smeđoj i boji vina koštaju 7200 kuna i zbog velikog interesa počele su se prodavati već u veljači iako su premijeru trebala imati tek u svibnju, a za kupnju ovih torbi postoji lista čekanja na koju se ugurala i Sienna Miller. Da je Lana Del Rey zlatna modna koka ubrzo je shvatio i švedski modni div H&M. Lijepa 26-godišnja pjevačica pojavit će se u jesenskoj kampanji ove kuće i božićnoj reklami.
Šesteroznamenkasta cifra
Tema jesenske kolekcije moderna je i ženstvena žena sa stavom koju prema mišljenju Chloe Bowers, PR menadžerice iz H&M-a, najbolje utjelovljuje Lana. Za videoreklamu H&M-a pjevačica, pravog imena Elizabeth Grant, snimit će obradu hit pjesme iz pedesetih "Blue Velvet".
Ni autoindustrija nije ostala imuna na ovu ljepoticu pa je Jaguar upravo njenim čarima odlučio privući pažnju na svoj novi model F-type.
– Autentičnost i suvremenost glavne su odlike našeg novog automobila, a ove karakteristike prepoznajemo i kod Lane u njenom profesionalnom radu i zato smo je odabrali za zaštitno lice ove kampanje – kaže Adrian Hallmark iz Jaguara.
Strani mediji pišu da je svota koju je Lana dobila za ovu reklamu zaokružena na šest znamenki.