BEZ DLAKE NA JEZIKU

Nakon što je Tia Mamić pokrenula brend, javila se ljutita Lana Jurčević: 'Svi to rade, od poštara do knjigovotkinje'

Foto: Instagram
Lana Jurčević i Tia Mamić
Foto: Instagram
Foto: Promo
Foto: Press
Foto: Press
Foto: Press
Foto: Press
Foto: Promo
Foto: Promo
Foto: Promo
Foto: Promo
Foto: Promo
Foto: Promo
Foto: Facebook
Lana Jurčević
17.06.2020.
u 10:24
Nakon objave na Facebooku u kojoj je pjevačica Lana Jurčević iznijela mišljenje o konkurenciji u kozmetičkoj industriji, stižu komentari podrške.
Pogledaj originalni članak

Pjevačica Lana Jurčević na svom Facebook profilu sinoć je objavila znakoviti status s pomalo sarkastičnim tonom. Naime, u njemu je indirektno prozvala novopokrenute kozmetičke brendove, a mnogi nagađaju da bi se moglo raditi o onom koji su pokrenule Tia Mamić i Lada Mištranović.

– Svi odjednom pokreću kozmetičke brendove, od poštara do knjigovotkinje i svi od reda imaju shimmer oil, shimmer sprej i svi od reda se zovu ili beach ili glow. Ovo je postalo bolje od dezinficijensa. Ajme kako će nam ekonomija procvjetati. Jupiiii – rekla je Lana, a pratitelji su uzvratili kako samo kvaliteta opstaje i da se to sve češće događa i u drugim industrijama.

Foto: Instagram
Lana Jurčević i Tia Mamić

Zbog naziva brenda "Glow & Go" iza kojeg stoje Tia i Lada, a nosi u sebi riječ "glow" mnogi smatraju da se upravo na njih referirala.

Foto: Facebook
Lana Jurčević

Podsjetimo, Lana Jurčević i njezin brend za njegu kože LA PIEL odlučili su u ovo osjetljivo doba pandemije i rigoroznih higijenskih mjera uzeti stvari u svoje ruke i pomoći onima kojima je to u ovom trenutku najpotrebnije. Svjesni cijele situacije, Lana i njezin tim odlučili su svoj trud, vrijeme i resurse posvetiti pronalaženju zaštitne opreme (rukavica, maski, dezinfekcijskih sredstava) za bolnice i zdravstvene organizacije, što je bila gotovo nemoguća misija, a sav novac od prodaje njihovih proizvoda su donirali.

Inače, Lana nam je u nedavnom intervjuu otkrila kako na nju i njezino poslovanje djeluje epidemija koronavirusa i kakvi su planovi oko njezina kozmetičkog brenda.

– Ja sam uvijek bila “manijak” što se tiče posla. Meni nijedan radni dan ne traje manje od 16, 17 sati. Uvijek sam bila 300 na sat i kod mene nema odmora. Ja volim taj adrenalin, ispunjeno vrijeme i osjećaj da stvaram i da to rezultira divnim stvarima i reakcijama. To nema veze s materijalnim, ali ima veze s osjećajem koji je neopisiv – rekla je pjevačica te dodala: "Ja sam izvođač kojem je 'hrana' za dušu kontakt s ljudima, nastupi, putovanja... S druge strane, imam firmu, La PIEL, zaposlene i cijelu malu mašineriju koja se svakodnevno brine o zdravlju organizma i ljepoti žena kvalitetnim i zdravim sastojcima. A ja se moram brinuti o svima njima, da ostanu raditi i da preživimo ovaj težak period za sve", bila je iskrena.

Sve ljubavi Severine Kojić: Neke je krila, a o drugima rado pričala

Pogledajte na vecernji.hr

Komentari 4

SK
stjepan.klincic
12:40 17.06.2020.

Knjigovotkinje se bave časnim i poštenim poslom, a čime se bavi dotična osoba?

ET
en-ten-tini
21:18 17.06.2020.

najčešće to ide tako da djevojka na neki način stekne prepoznatljivost, nije bitno kojom metodom, pjesmuljcima, 'mandarinama', muževima nogomotešima, pokojnim očevima pjevačima...i onda ih ili prepoznaju sponzori koji im utrape svoje proizvode da prodaju ili ih se iz industrije vrbuju da budu ambasadori tojest da su kao dizajneri; obleke, šminke, kozmetike, flastera za kurje oči, svega što se može prodati...a da se one uopće ne razumiju u proizvodnju ili bilo što vezano uz ono što su 'dizajnirale' jer to rade drugi, školovaniji i talentiraniji, umjesto njih... Lana nije iznimka, samo je vjerojatno ljubomorna :D

GO
gordana93
11:53 19.06.2020.

Ovako nesto staviti u novine je dno dan.Kao samo ona proizvodi kozmeticke preparate pa ne smije nitko drugi. Iznimno inteligentan nacin razmisljanja