provocira

Naša najzgodnija navijačica pokazala kako pleše na šipci, pratiteljima za oko zapeo grudnjak

Foto: Instagram
Ivana Knoll
Foto: Instagram
Foto: Instagram
Foto: Instagram
Ivana Knoll
Foto: Instagram
Foto: Instagram
Foto: Instagram
Ivana Knoll
Foto: Instagram
Ivana Knoll
Foto: Instagram/riley.loudermilk
Ivana Knoll
Foto: Instagram
Foto: Instagram
Ivana Knoll
Foto: Instagram
Foto: Instagram
Foto: Instagram
28.05.2020.
u 09:59
Naime, vjerni pratitelji odavno zanju kako Knoll godinama amaterski trenira 'S Factor', odnosno ples na šipci.
Pogledaj originalni članak

Najpoznatijahrvatska navijačica Ivana Knoll svoje pratitelje gotovo svakodnevno počasti fotografijama na kojima pozira golišava.

Foto: Instagram
Ivana Knoll
Foto: Instagram
Ivana Knoll
Foto: Instagram
Foto: Instagram
Ivana Knoll
Foto: Instagram
Ivana Knoll
Foto: Instagram/riley.loudermilk
Ivana Knoll
Foto: Instagram
Ivana Knoll
Foto: Instagram

Nerijetko u svoj virtualni svijet unese i ples pa je tako ovaj put odlučila sa pratiteljima objaviti nekoliko plesnih pokreta na šipci.

Naime, vjerni pratitelji odavno zanju kako Knoll godinama amaterski trenira 'S Factor', odnosno ples na šipci.

Foto: Instagram

"Nakon šest mjeseci", napisala je Ivana u opisu fotografije na kojoj čvrsto rukama drži šipku.

Međutim, pratiteljima su za oko zapele vrtoglavo visoke pole dance čizme, ali i Ivanin grudnjak.

Podsjetimo, nakon jedne od posljednjih objava, mnogi su se zapitali zašto nju prati toliki broj ljudi.

"Ja ne znam zašto netko ima potrebu objavljivati fotografije na kojima im se doslovno tange vide. Zašto ovu ženu prati sto tisuća ljudi?" komentirala je jedna pratiteljica, a druga pratiteljica joj je brzo odgovorila: "Baš zbog toga".

Ključne riječi
Pogledajte na vecernji.hr

Komentari 1

IP
info_punkt
13:37 28.05.2020.

"Ja ne znam zašto netko ima potrebu objavljivati fotografije na kojima im se doslovno tange vide. Zašto ovu ženu prati sto tisuća ljudi?" komentirala je jedna pratiteljica... odgovor: prati je 100.000 ljudi, jer je večernjak do sada objavio barem 200 članaka o njoj, a da pritom čak nije ni stavio oznaku "PROMO"...